Ik wil blonder haar!

Hoi meiden
van nature heb ik altijd blond haar gehad (toen ik klein was echt super super blond) maar ja je weet wel als je ouder wordt dan word je blond haar altijd wat donkerder. Ik laat nu al een tijdje blonde meches zetten (dus niet verven) en ik ben daar wel vrij tevreden over, alleen die uitgroei vind ik zo vreselijk ma ja zo meteen terug naar de kapper gaan voor opnieuw meches te laten zetten is ook zo duur. want ja ik vind mijn haar nu echt wat te donker
Iemand tips om je haar op een natuurlijke manier wat blonder te krijgen??
Ik weet dat vb in zomer je haar blonder is dan in de winter

ik heb altijd highlides, en het ziet er heeel natuurlijk uit hoor.

Natuurlijk: citroensap / John Frieda shampoo voor blond haar (weet effe niet hoe hij heet)

Niet zo natuurlijk: Guhl oplichtend, kun je kopen bij de drogist voor 3,- ofzo. Is een klein flesje met een doorzichtig goedje en daar word je haar wel een stuk lichter van. En dat ‘slijt’ eruit, zonder uitgroei dus.

Veel in de zon zitten?
En je hebt geloof ik ook zo’n soort blond-spray van de Hema. Maar dat is niet helemaal een natuurlijke manier…

ja ma dat bedoelde ik ook met meches =)

kan het altijd proberen

volgens mij kan dat met citroensap??
of anders met van die speciale spray die je haar blonder maakt ik zal wel even voor je kijken op internet :grinning:

Is citroensap niet heel slecht voor je haar? ;$

citroensap dat helpt volgens mij niet hoor heb het op internet ergens gelezen.

up! dit wil ik ook weten! heb precies hetzelfde, ik verf het blonder maar die uitgroei is vreselijk.

@ stonedlove
die shampoo wil k wel eens proberen

Die shampoo van John Frieda heet “sheer blonde go blonder”. Die gebruik ik ook, ik heb mijn haar bruin geverfd en wil het weer blond. Daarnaast laat ik nu om de 6 weken highlights bij de kapper zetten en dan doen we er steeds meer in, totdat er een hele blondspoeling overheen kan (ivm met doodgaan van haar). Werkt perfect.
PS: veel in de zon zitten zolang het kan :stuck_out_tongue:

lol uitgroei is vet in.

Citroensap werkt wel, maar je haar wordt er heel droog van. In de kruidvat hebben ze bij de haarverfjes een gewone spray die je op je haar moet spuiten als het nat is en daarna in zon gaan zitten/ haar drogen met de föhn.
Deze is niet zo schadelijk, gebruik hem zelf ook wel. Je ziet het resultaat vaak pas enkele dagen later, maar doe toch maar rustig aan met het sprayen, want achteraf als je dan in de zon gaat zitten wordt het wel dubbel zo snel lichter.

je moet er voor zorgen dat je haar veel zon krijgt dan krijgt het een natuurlijke blondere kleur

Citroensap in je haar wrijven en dan in de zon gaan zitten. Je haar wordt er wel verschrikkelijk droog van.

citroensap ofzo? je hebt ook speciaal spul voor, dat als je in de zon bent, je haar blonder wordt.