Ik wil bij vriend slapen

Hii!

Ik heb jullie hulp nodig. Ik heb sinds 2 weken een vriend. We konden elkaar al een tijdje maar nu zijn we helemaal verliefd. We zijn beide 17 jaar en ik wil graag bij hem slapen dit weekend. Alleen mijn ouders doen daar een beetje moeilijk over. Mijn moeder zegt dat het niet verstandig is en mijn vader heb ik nog niet gesproken erover maar die gaat het nooit goed vinden.

Heeft iemand tips of advies wat ik kan doen?

Eigenlijk snap ik je ouders wel, je bent nog maar 2 weken samen. Ik zou je ouders niet proberen over te halen, dat werkt alleen averechts. Ik denk voor nu laten en als jullie wat langer samen zijn dat je het dan nog een keer kunt vragen

Ik zou het als ouder ook niet zo fijn vinden, jullie kennen elkaar misschien langer maar jullie zijn nog maar twee weken samen.

Misschien is het een goed idee om je vriend een paar keer bij je thuis uit te nodigen en misschien kan die blijven eten. Dan kunnen je ouders hem ook beter leren kennen.

Ga er in ieder geval niet pushen of ruzie over maken, dan zullen je ouders waarschijnlijk helemaal geen ja zeggen.

1 like

Gewoon lekker wachten. Dat is niet voor niks. Je bent 17 jaar en jullie gaan pas 2 weken. Als hij een beetje volwassen is of goede intenties heeft dan heeft hij hier ook respect en begrip voor. Later ben je je ouders dankbaar.

Oke bij elkaar slapen hoeft niet gelijk te betekenen dat jullie seks gaan hebben, maar ik snap jullie ouders wel. Jullie zijn pas 2 weken samen. Doe aub lekker rustig aan, op je 17e heb je nog alle tijd.

Ik was te snel met mn ontmaagding (ik was wel pas 15 maargoed) en had pas 3 weken met mijn ex. Nu super veel spijt van

Verder zou je je ouders kunnen uitleggen dat je als je echt wil, je ook seks buiten de deur kunt hebben en ze op het hart drukken dat jullie anticonceptie gebruiken.