ik wil bij hem slapen...

hee meiden!

jullie kennen het vast wel, het problemen-met-ouders-als-je-bij-je-vriendje-wilt-slapen probleem.
Ik heb nu 3 maanden met hem en van het weekend gaan zn ouders weg en dan wil ik graag bij hem komen. Ik heb al eerder bij hem geslapen alleen toen heb ik tegen mijn ouders gezegt dat er nog iemand bleef slapen maar dat was niet zo. Zijn ze ook nooit achter gekomen ofzo maarja.
Het probleem is dat mijn moeder er op een of andere manier is achtergekomen dat zijn ouders echt niet willen dat wij samen slapen.
De vorige keer mocht het ook niet meer en toen heb ik best wel flinke ruzie gekregen met mn ouders daarover. Nu komt er weer een weekend aan en ik weet nou niet hoe ik het moet aanpakken…
Mijn ouders zijn trouwens niet bang voor seks, etc. want mijn moeder vertrouwd mij volledig op dat ik geen dingen doe wat ik niet wil of wat te ver gaat. En plus dat ze weet dat ik de pil gebruik en hem ook nooit vergeet.

Girls, I need your tips!
love, bo

Je bent 15, kom op zeg.
Als zijn ouders dat nou eenmaal niet willen heb je pech.

Nou waarom mag het niet als je moeder je helemaal vertrouwd?
Zeg tegen die ouders dat als jullie echt seks zouden willen hebben het toch wel doen, het kan toch ook op de bank, of als je wel op zijn kamer mag, overdag?
Je hoeft niet bij elkaar te slapen om seks te hebben.
En als ze ook niet bang zijn voor seks waar dan wel voor?

dus je mag wel logeren van je eigen ouders, maar niet die van zijn ouders?

Dat is best wel moeilijk dan… Weet je ook waaorm het niet van zijn ouders mag?

Of als hij jarig is of een speciale dag zeg dan dat je hem ontbijt op bed wilt brengen en dat het alleen kan als je er in de ochtend al bent :wink:

Ik mag niet meer van m’n ouders omdat ze erachter zijn gekomen (ze hebben mij en mn vriendje horen praten ofzo?) dat zijn ouders het écht niet willen.

Te jong ofzo… Maar als ik eerlijk ben vind ik 16 niet echt jong, ofzo. Scooter rijden mag ook :smirk:

Ja maar waarom mag je niet van die ouders?
Heb je het er met hun over gehad of je vriend met hun.

Oh nja dan vind ik het belachelijk maar idd er zijn ouders bij die het niet goed vinden, echt raar zeg :s

Ik mocht dat op die leeftijd ook niet, en nu ik wat ouder ben snap ik wel waarom. Wacht gewoon nog eventjes (hoe vervelend dat ook is).

Ik ben ook ouder dan 16 maar ik snap niet waarom ouders dit doen… ik zou dat niet doen bij me kind, ok onder de 15 misschien niet…

WOW DIT IS ENG!! Een goede vriendin heeft dit weekend a) precies 3 maanden met haar vriendje b) dan zijn zn ouders weg c) nu probeert ze ervoor te zorgen dat ze bij hem mag slapen. Ik dacht eerst dat zij dit was :’). Ze vroeg het vorige week aan haar ouders. Dat deed ze samen met haar vriendje; ze stuurde haar moeder een sms dat ze even met hun (de ouders dus) wilde praten. Toen legde ze uit waarom ze dat graag wilde en dat als ze seks willen hebben, dat toch wel doen. En haar ouders weten ook dat ze al verder gaat zeg maar… Mijn tip: praat er rustig over met je ouders en zeg ook waarom je het wil. Bijv. dat het heel vervelend is als je 's avonds laat lekker met elkaar op de bank ligt nog helemaal naar huis moet fietsen ofzo?

Je kunt proberen nog een keer goed met je ouders te praten (en misschien zijn ouders?) maar als dat niet werkt denk ik je maar moet wachten met het bij elkaar slapen.

Ik mocht het wel… ik snap het niet… eerlijk gezegd.

Als je seks wil kan dat ook midden op de dag in een bosje…
Maar jij zegt dat ze daar niet bang voor zijn…

Waarom vinden ze dat wel erg dan? (Te jong is een beetje een raar excuus… want wat kan er gebeuren?)

ik mag het ook nog steeds niet… en ja, ik ben 17.
ik merk wel dat mn moeder er makkelijker over gaat praten, dat ze het bv leuk vindt als hij ergens mee naartoe gaat, terwijl het tot laat in de avond duurt (en hij woont niet echt bepaald om de hoek), dus dat betekent al dat ie kan blijven slapen

nja, sinds ik met mn vriend heb, heb ik eigenlijk nog niet gevraagd of ik daar mag blijven slapen omdat ik 100% zeker weet dat ze Nee zegt…
daarom wacht ik maar gewoon even iets langer totdat mn moeder ook weet dat het serieuzer tussen ons gaat. :slightly_smiling_face:

oke ff heel toepasselijk, ik heet ook Bo en ben ook 15 en had dit probleem ook haha xD maargoed ik heb lang gezeurt en toen ik jarig was en we hadden het 4 maanden mocht het, maar ik meot wel zeggen dat we 75 km van elkaar af wonen :wink:

ik wil een vriendje

• je bent 15 als het niet mag heb je pech
  • daarbij hoef je er niet om te zeuren want sommige mensen mogen het pas als ze 18 zijn
  • misschien zijn zijn ouders bang dat er wat gebeurt misschien mag hij geen seks (zwangerschap> vader)
  • en jullie zijn te jong
    -daarbij zie je ook niet wat de gevolgen kunnen zijn van de problemen die kunnen komen

conclusie je bent te jong dus zou je toch maar moeten wachten… misschien jou ouders overhalen zou nog wel kunnen maar zijn ouders… dat is toch best wel raar.

ik zou ook gwn gaan praten. en rustig blijven, want met ruzie kom je niet ver. & vanuit hun standpunt begrijpend overkomen, alsof je het heeel goed begrijpt. & los van dit, slijmen. de afwas doen, je kamer opruimen etc. maar niet overdrijven.
hopelijk heb je hier iets aan! en succes (: