Ik wil alleen maar hem.

Ik weet niet of dit topic al bestaat, maar ik ben nu al driekwart jaar op een jongen bij mij uit de klas en ik kan hem niet afschudden. Ook ben ik bang dat ik mijn ex nog steeds best leuk vind. Heel erg bang.
Ik wil eigenlijk alleen mijn crush, niemand anders.
Ik dacht ik maak dit topic voor mensen die al heel lang op dezelfde jongen zijn zodat we elkaar kunnen helpen om over hem heen te komen (:
Iemand raad om over hem heen te komen?
xx

Wacht je wil alleen die jongen uit je klas, maar je bent ook nog verliefd op je ex? Hoe oud ben je?

Tips heb ik niet, behalve zo min mogelijk aandacht aan hem besteden en vooral niet met hem afspreken/zoenen en shit.

hahah zo klinkt het idd heel raar. Uhm kijk, ik ben al heel lang verliefd op die jongen uit mn klas. Nadat ik hem een paar maanden leuk vond kreeg ik met mijn ex waar ik ook dol op was/ben, waarmee ik anderhalf geleden ook al had. Nu hebben we al heel lang geen contact meer gehad. Maar gister belde die opeens. En hij vertelde me dat ie een ander heeft, wat mij heel erg pijn deed.
En nu heeft mn ex dus met iemand anders en het is een lul. Dus ik hoef hem niet meer. Maar ik geef nog wel om heen

Ik ben 14, haha

Ik vind t nog raar.
Je klinkt niet alsof je echt weet wat je wilt, dan weet ik ook niet hoe je te helpen.

Je moet er eerst achter komen wat je precies wilt! Wanneer dat weet kan stappen ondernemen als bijvoorbeeld een van de jongens uitvragen die je leuk vind.