Ik wil afvallen

Ik ben vandaag gestart met dieet
En ik heb alleen dit gegeten

Maandag 10.02.13
18u20 heb ik 1 appel gegeten.

En ik wil tot zondag alleen maar 1 appel eten en 1 appelsien.
Hoeveel kilo ga ik ongeveer afvallen als ik van 10.02.13 tot 17.02.13 alleen maar 1 appel en 1 appelsien eet?

Dringend.
Ik weeg 64kilo en ik ben 1m63 en ik wil in dik week goed afvallen.
Help me.
Hoeveel kilo ga ik afvallen in 1 week tijd met 1 appel en 1 appelsien perdag?:face_with_raised_eyebrow:

Er zijn genoeg afvaltopics waar je je vragen kan stellen, een nieuw topic openen is nergens voor nodig.

Jij bent zo achterlijk bezig dat ik je niet eens WIL helpen.

En om antwoord te geven op je vraag: Waarschijnlijk niks. Als je zo weinig eet (spoor je wel helemaal dat je denkt dat je hiervan kan leven?) gaat je lichaam op spaarstand, waardoor je niks afvalt.

Ik persoonlijk zou ervoor kiezen om alleen 1 appel of 1 appelsien te eten. En dan zal je echt kilosssss afvallen

En zwaar ziek worden en je lichaam naar de kloten helpen.

en dit is je eerste bericht, trollll?

Misschien val je wel af hiermee, maar als je dan weer normaal gaat eten in de week erna, dan vliegen de kilo’s er weer aan omdat je lichaam denkt “hee we krijgen weer eten, opslaan die handel!” dus schiet je er iets mee op? nee.

Ik ga eerder voor onzeker jong meisje met niet een plank voor de kop, maar een heel huis. Ik vind SpongbobGirl nou niet echt een trollnaam XD

Dame FY.

Een Dame is een titel gebruikt in de UK wat aan een vrouw word gegeven met een status ten hoogte van ridder
FY is een afkorting voor fiscal year of financial year

Ik neem aan dat de bedoelt FU?

Nee, geen FU.
Zoals er staat FY.

Weet je wat beter is.
Effe goed de griep krijgen dan val je in een paar dagen ook wel een paar kilo,s af.
En das nog altijd gezonder dan waar jij mee bezig bent.
Want je helpt IND je lichaam naar de klote.

Of wil je aandacht.
Omdat het je 1e bericht is.
En je niet weet waar je het over moet hebben.

Je reageert ook op niemand inhoudelijk.

Slotje erop?

ik denk dat je zelf ook wel weet dat het niet gezond is

Dit. is. ongelooflijk. ongezond.

Hiervan gaat je lichaam op spaarstand, en val je helemaal niets af

Waarom deel je dit mee? Argh

Trolololo

Hoi SpongebobGirl, denk jij echt dat je hiervan afvalt?
Want ik vrees dat ik je dan moet zeggen dat dat niet zal gebeuren.
Een gemiddeld persoon moet op een dag 2000kcal eten als ze niet wilt afvallen.
Als je wel wilt afvallen, kan dit ongeveer 1600 kcal worden.

Een appel en een appelsien bevatten elke zo ongeveer 50 kcal (heel grof gerekend).
Dat zou willen zeggen dat jij 100 kcal op een dag wilt eten

Hiervan gaat je lichaam op spaarstand. En dat wilt zeggen dat je dus niet afvalt.

Mijn tips: Eet gevarieerd, 1600 kcal per dag. En doe wat sport. Daarvan zul je afvallen