Ik wil aankomen, tips?

Hallo ik zit met een probleem de laatste tijd ben ik heel erg gevallen ik was 50 of 51 kilo en nu ben ik 46 kilo ! Ik weet niet hoe ik dit voor elkaar heb gekregen. Maar ik wil graag wil aankomen ik ben 1.70 en veel te licht voor me lengte voel me nu echt een stok zonder kont en nikss… Maar ik wil weer aankomen alleen gaat het een beetje moeilijk … heeft iemand misschien tips voor me !?

Gewoon effe langs de huisarts gaan, die kan je doorsturen naar een diëtist. Daar krijg je waarschijnlijk een stuk nuttigere tips van, dan van die quasi grappige figuren hierboven…

ik zie dat je 14 bent??? dan lijkt het me niks om je zorgen over te maken, komt meestal rond je 18e/20e wel weer goed hoor, misschien nu even niet zo leuk, maar rond jouw leeftijd kun je er nog weinig van zeggen, misschien heb je ff een tijdje in de lengte gegroeid en komt de breedte er langzamer bij. en als je echt echt echt te dun bent (ongezond ofzo) dan lijkt het me idd slim om naar de huisarts te gaan, die kan je naar een dietiste sturen, maar verwacht ook van die mensen geen wonderen, (anders kan het zo tegenvallen), uiteindelijk wordt je vanzelf wel wat zwaarder.

Hm… ik kan die tips ook wel gebruiken :S ben in 3kwart jaar 10 kilo afgevallen en zit nu bijna op t randje van ondergewicht :blush: ( ik ben 17 jaar/1.70m/toen 65 kilo nu 55.:sunglasses: nja… ik vind het wel goed zo… maar ik blijf maar afvallen :S en word nu aangeraden door vriendin aan te komen ik moet meer eten van mn vriend ik krijg steeds bozere ouders en ze zijn bezorgd :blush: … dus up voor dit topic :slightly_smiling_face: Zelf heb ik eigelijk geen tips…

en ja anders toch: vooral bier gaan drinken (behalve als je 14 bent :stuck_out_tongue:) veel witte pasta, witte rijst en vooral onregelmatig eten, maar er moet vast een gezondere manier zijn… :wink:

Hi, dit probleem ken ik , ik voel me ook een platte lat!
gewoon veel tussendoortjes etn!

Eet genoeg, en gezond! En geen zorgen maken over tussendoortjes, maar niet teveel nemen alsnog hoor, dat is alleen maar ongezond…

Oke bedankt voor de tips ik ben nu opeens 45 :S bijna 44 kan je zeggen kilo :frowning_face::frowning_face::frowning_face:

Aaah veel succes! Mijn zusje is ook héél erg dun, je ziet haar ribben gewoon… Ze kreeg een anti-dieet van de huisarts. Ze is 6 en weegt 12 kilo. Mijn broertje is 2 en weegt ongeveer zoveel. Mijn moeder probeert haar vol te stoppen met patat, chips, etc… Maar dat is natuurlijk erg ongezond. Sport je veel na het eten?

hey, ik heb hetzelfde
ik ben 1,72m en weeg op dit moment zo’n 51 kilo en ik ben 16 maar heb ook 48 gehad (ook 1,72m, ook 16 jaar oud)
hoe ik uit de “gevarenzone” ben gekomen weet ik ook niet eigenlijk… ik ben langs de huisarts geweest en die zei dat je vooral veel stevige dingen moet eten, als een paar grote boterhammen, pasta’s, banaan etc.
maar ga niet opeens héél véél eten want dat is ook weer niet goed.
neem voor elke boterham die je neemt er nog een bij, dat helpt goed!
ook zei de dokter dat ik geen light-dingen moet eten, dus gewoon roomboter en geen light dieet margarine. en gewone cola niet light. en volle melk ipv halfvolle
succes! xx

hey bedankt voor je tip. Ik ben 1.70 & weeg 45 k was eerst 50/51 kilo en opeens bn k afgevallen k weet niet hoe dit kon gebeuren in zo`n korte tijd … k ben niet ziek geweest ofzo alleen op vakantie geweest voor 5 weekjes en vanaf k terug kwam viel k dus af … het ligt gwn aan me eetlust want als k goed eet kom k wel aan hb k dus opgemerkt ! maar k heb een slechte eetlust de laatste tijd en zelf zou k dus ook niet weten hoe het komt. me moeder vind zelf dat k heel erg bn afgevallen ze zegt dat k op een anorexia patient ga lijken als k zo door ga :frowning_face:. en straks begint de school weer en dan zal iedereen me aankijken en zich afvrage wat er met me aan de hand is :crazy_face: dus jaa k zou wel graag weer op me normale gewicht willen zitten hoor …

misschien is het een idee als je niet 3x perdag echt veel eet maar de hele dag een beetje?? helpt bij mij wel!

komt goed joh je moet je zelf niet expres dikker maken want dan krijgen je alleen maar lelijke vet rolle bij je buik, bij mijn vriendinne is ook zo gebeurt ! ik had hun nog gewaarschuwd ga niet expres dik worden want het komt toch allemaal bij je buik en alles !

en heb je in die 5 weken veel op gestrand gelegen en gezwommen enz? want daar val je veel vanaf

Waarschijnlijk is het gewoon je bouw! Daar kun je nu nog niets aan doen, als je ouder wordt komt er vanzelf wat vet bij :slightly_smiling_face:
Ik ben 1,71 en ik weeg ook iets rond de 50 kilo. ook niet veel, maar ik kom ook niets aan. Ik eet niet echt gezond, veel chocola enz. maar ik kom niets aan (A) en als ik mijn spieren train, in m’n buik enzo, komt daar het vet ook niet te zitten. Ben zo wel tevreden eigenlijk ^^
probeer jezelf gewoon te accepteren! Je wordt vanzelf dikker zodra je ouder wordt :wink: want dan gaat je stofwisseling langzamer werken.

ik heb t ook ik ben 167 en weeg 44 en ben 14 maar ik ben naar de huisarts geweest he maar gewooon normaal blijven eten en gewoon gezond
want als je later ouder word kom je dat allemaal bij dus als je nu heel veel ggaat eten en niet dikker word word je later dik … ofziets zij die maar ik eet nu bijna elke dag een reep chokola en een zak chips en schep 2 keer op ik eet me me misselijk maar helpt niks dus k ga gewoon weer normaal eten … zal wel weer goed komen maar vind t nu wel echt lastig sommige denken dan dat je anorexia hebt bij mij niet egt maar bij een vriendin wel die is groter als mij en weegt even veel maar ze heeft t niet maar sommige dnek dat …

ik ben 17, 1.65 en weeg 51 kilo… wat ik al te weinig vind!

Ik had het eerst ook, maar ben in de vakantie 5 kilo aangekomen… ook niet zo geweldig, dus nu ga ik weer ff wat minder vreten [A]
Maar het komt dus heus wel weer goed, mn moeder en tante en nicht hadden het ook allemaal, maar rond 15, 16 word je vanzelf wel “normaal” hoor…
Maar succes eah, hoop dat het goed komt!

Ik zou blij zijn als ik 51 kilo zou wegen…

Eet chocola :grinning:!