Ik wil aankomen, maar hoe?

idd diëtist is het beste. Je krijgt sowieso neem ik aan een nieuwe huisarts waar je gaat wonen? dan zou je via hem/haar een diëtist kunnen regelen. Ik wil ook wat aankomen, maar mij lukt het ook niet haha. Zal wel snelle stofwisseling hebben ofzo. achja ik vind het bij mij nog niet zo erg, weeg net zo veel als jij en ben 1,67 dus valt nog mee

ik heb precies hetzelfde, 1.74 en ik weeg 51…
het schijnt dat je dan meer koolhydraten moet eten ofzo.

Ik heb precies het zelfde probleem, m’n schoolarts zei dat ik gewoon moest eten totdat ik genoeg had. (dus gewoon normaal eten) niet dat het veel helpte want ik weeg nog steeds 37 kg ( ben 14,5 jaar :S)

maar een tip van mijn vriendin

EET VEEL PEPERNOTEN
dus heb je nog pepernoten over van Sinterklaas? eet er dan veel!

ik moest ook een jaar geleden heel veel aankomen!
ik heb dit gedaan op een gezonde manier door bijvoorbeeld.
meer boterhammen op een dag te eten, met boter , kaas , brie enz.
ook helpt het om volle melk te drinken en voor het slapen gaan nog iets te eten van nootjes, krentenbol, warme melk enz. het duurt even voordat je
resulaat heb maar het is de gezondste manier! en als je vragen hebt stel ze maar gerust!

ik zeg ook niet dat het niet verteerd wordt, je gebruikt alleen minder energie omdat je slaapt, en wat overblijft wordt opgeslagen als vet

Woow, ik zou daar juist blij mee zijn… Maar helpt de hele dag alleen maar ongezond eten niet?

Ik wil niet lullig doen, maar 37 kilo is wel heeeel weinig. Ik vind mezelf (48 kg, ook 14 jaar) al aan de lichte kant, maar jij weegt ruim 10 kg minder…

OT: meerdere hoeveelheden eten is mijn enige tip. En een dietist(e) zoeken is inderdaad een beter idee, die weet er namelijk meer vanaf dan wij.

dat slaat nergens op. als je heel dun bent, dan kun je daar ook heel erg mee zitten hoor! tegenwoordig is de hele maatschappij namelijk gericht op te dikke mensen, :S

heb ik ook,
tenminste ik vreet hartstikke veel en kom niet aan.
maar dit had me moeder ook & later kwamen de kilootjes er pas bij.
dus ik zal als ik jou was maar niet te veel meer eten ^^,
later heb je d’r spyt van,

Ik heb het juist andersom maar ik ben bang dat me ouders zich zorgen gaan maken

X.o

Je mag mijn vetjes gratis hebben ! =D
Nee oke, ik weet het eigenlijk niet !
Misschien moet je kijken waardoor het komt, bij de dokter oid.
Succes !