Ik wil aankomen, maar hoe?

zoals de titel het al zegt wil ik aankomen ik weet alleen niet hoe… even wat over mezelf: ik ben 1.73 en weeg rond de 50 kilo ik eet de heledag door vooral snoep,chips patat en dat soort dingen tussendoor (naast brood en avondeten hoor) maar ik kom maar niet aan…mijn ouders denken zelfs dat ik aan de drugs zit en heb dus echt dringend tips nodig om aan te komen :pensive:

alvast bedankt!!

Ga naar een diëtist die kan je beter helpen…

daar heb ik nou lekker veel aan als k ga verhuizen <_<

Hoezo denken ze dat je aan de drugs zit? :S Er zijn nou eenmaal mensen die niet aankomen… Je moet gewoon gezond eten inplaats van snoep, patat en dat rotzooi, dan kom je vanzelf wel aan, alles op z’n tijd.

Ja daar zie ik de connectie niet tussen.
Dan kun je nog steeds een diëtist zoeken of ga je zo in the middle of nowhere wonen. ('8
Sorry dat ik reageerde, je schijnt er niet zo van gediend te zijn. 0_o

Je moet niet direct beginnen met veel snoepen & suikers enzo, ook bij afvallen moet je gezond eten, 5x per dag, 's ochtends, tussendoortje, 's middags, 4 uurtje, en 's avonds. Je mag in geen geval honger hebben, dus aan tafel zoveel eten als je kan, maar blijf gezond. (Geen snoep & chips enzo eten dus, alleen eens in het weekend ofzo, zoals normaal ^^) Dan kom je vanzelf wel aan :stuck_out_tongue:
xoxo

uhm… een beetje aardiger mag ook wel dat weet zij toch ook allemaal niet ze probeert alleen maar te helpen

ik weeg 45 en ben 1.71m en wil dat ook, maar dat gaat gewoon niet:(
mijn zusje eet twee keer zo weinig als ik, en is ook zwaarder enzoo…
maarja, ik eet vooral voordat ik ga slapen (het eten wordt niet als energie verbruikt… je weet wel)
maarja als je dan net 1 kilo ben aangekomen, en ja gaat een keer een wandeling ofzoo maken, is hij er meteen weer af:(

ja dat ken ik :stuck_out_tongue:
ben nu zo een hema hotdog aan het maken en daarna ga ik naar bed en dan word ik vanacht weer wakker omdat ik honger heb…heel vaag en midden in de nacht ga je echt niet vrolijk een boterham smeren en pak je uit gemakzucht toch wel koekjes of snoepjes :grinning:
maar ik ga vanaf morgen niet meer zoveel snoepen tussendoor en pak gezonde dingen is kijken of dat werkt…zie het alleen wel somber in :flushed:

[i]myn tips.

• als ontbijt/lunch meer brood nemen.
  • gezonde tussendoortjes (een snoep-verstandig-eet-een-appel-moment)
  • s’avonds wat meer op je bord scheppen.
  • vooral niet stoppen met sporten.

gewoon gezond blijven eten& vooral niet willen aankomen door de ongezonde dingen.[/i]

Zeker naar een diëtist gaan. Kan toch ook als je gaat verhuizen?! Wij proberen alleen maar te helpen hoor :slightly_smiling_face:

En misschien heb je hier wat aan: http://www.girlscene.nl/lifestyle/food/2007/januari/277462

Zoals iedereen al zegt: diëtist. En als je dat zo afschuwelijk vindt omdat je gaat verhuizen zoek je maar een huisarts op.

ergens op girlscene staat er een stukje over. gebruik je zoekfuctie even !

Pfu…ik vind je maar vijandig overkomen. Misschien vinden mensen die willen afvallen jouw probleem ‘gezeik’. Hoe dan ook, je moet niet ongezonde dingen blijven eten om aan proberen te komen maar gewoon grotere hoeveelheden. Je kan beter meer boterhammen eten dan dat je vettige hapjes zit weg te werken.

dat is niet zo, het verteren gaat gewoon door als je slaapt, dus het is niet zo dat je daar van aankomt

hoezo wil je aankomen?? ik weeg nog minder (1,70m en 47 kg) dan jij en ik wil ABSOLUUT niet aankomen!! eigelijk awil ik van sommige plekken er zelfs een klein beetje af maar het wil maar niet lukken ( i <3 food) maar uuhm, ga naar een diëtiste (ofzo) en anders, tsja, anders moet je er maar tevreden mee zijn hoe je bent… veel meisjes zijn denk ik jaloers op jou met je gewicht, dus wees tevreden… en je moet echt niet expres gaan snoepen om aan te komen want dat deed mijn neefje ook (die had anorexia) maar dat hielp voor geen meter… hij is ook naar een diëtiste gegaan en het hielp (wat ze ook gezegd had)

wow, lang verhaal =]
xx

Je moet juist niet alleen maar vet eten, maar meer met meer voedingsstoffen enzo?