Ik wi graag een maandchallenge voor mezelf maken, maar....

Hey! Ik wil graag een maand challenge maken voor mezelf aangezien ik wel graag wat kilootjes van mijn benen en buik eraf wil hebben en zodat ik een betere conditie krijg. Ik wil ook proberen om ZELF een schema te maken voor mijn eigen niveau waarmee iedere dag het steeds een beetje moeilijker wordt. Maar ik heb nu dus nog een paar work-outs nodig die je (makkelijk) thuis kan doen waardoor ik slankere benen en een strakkere buik van krijg en een betere conditie. Weet iemand nog goede work-outs die ik er dan in moet hebben?

Liefs!

Misschien is http://www.fitnessblender.com/ wat voor jou. Daar kan je filmpjes bekijken en selecteren op niveau, duur en doel.

Alhoewel ik je liever zou aanraden om gewoon een schema te volgen van een bestaand programma gezien deze zijn gemaakt door professional en ook rust meenemen zodat je spieren een kans krijgen om zich te herstellen. Daarbij kan je denken aan 30 Day shred, Ripped in 30, Insanity, Bodybeast, P90x enzv.

buikspieroefeningen, squats, lunges, mountain climbers, jumping jacks, touwtjespringen, trampolinespringen (yayay)
ben niet de beste hierin mja

Ja, deze werken allemaal erg goed. En verder kun je nog hardlopen op je plek, wallsquats, planken en side planking doen. :slightly_smiling_face: