Ik werd hier helemaal stil van

http://www.metacafe.com/watch/yt-az1smQMWHYk/unsafe_driving/
op youtube: http://www.youtube.com/watch?v=nFE-ZJmxJKQ&feature=fvst

zeker bekijken( OPGELET: er zitten erge beelden bij), nadat ik dit heb gezien ga ik ook wel wat beter opletten hoor in het verkeer ;s echt supererg! maar wel goed om eens zo iets te zien… je denkt misschien altijd; mij overkomt zoiets heus niet maar wie weet dachten zij dit ook… Vooral die van dat meisje met haar vriendje tegen die muur vind ik verschrikkelijk…

Ik durf niet te kijken :blush:
Komen er enge beelden in voor?

ff kijken

Ik had deze video al gezien, maar telkens als ik het opnieuw bekijk word ik ook helemaal stil…

Ik heb het niet af kunnen kijken. Kan er niet tegen (’:
Maar het is wel erg ):

Nee hoor.

Het ligt ook wel een beetje aan de muziek.

Niet vind je?
Ik heb hem na 12 seconden maar gestopt, ik kon er al nietmeer tegen :’)

omg :[

ik ook niet meer

Niet echt eng, eerder erg. Maar normaal gezien ben ik daar ook heel gevoelig voor maar deze kon ik wel uitkijken…

oh jeetje, na dat vriendje en dat vriendinnetje met die muur wilde ik echt niet meer kijken. wat verschrikkelijk.

ik moet dadelijk weg op de scooter dus ik ga niet kijken :'D

hij doet het niet, maar de titel is ‘unsafe driving’ dus zal wel een of andere randdebiel zijn die een ongeluk veroorzaakt?

Wat gebeurt er in het filmpje? Ik ben ook een enorme scheiterd dus ik durf niet te kijken (zeker niet nu ik auto rijles heb, haha) :grinning:.

Erg he ;s bij dat stukje kreeg ik tranen in mijn ogen ;s

Het zijn allemaal auto ongelukken enzo…

ik heb zonder geluid dus weet niet welk liedje er bij zit, maar sommige zijn wel eigen schuld… Ik vind die ene hard dat die tegen die rode auto aanknalt en dat die moeder dan op de grond ligt en het zoontje er maar bij staat. ff afkijken
niet dat ik ongevoelige ben hoor, maar net als dat je die vrachtwagen in wilt halen ja van de andere kant komen ook autos?

Ik heb nog een minuut ofzo gekeken, maar ik word hier echt verdrietig van. Ik denk er liever niet aan. Eigenlijk stom, aangezien dit soort filmpjes er juist zijn om er iets van te leren, maar ik kan er gewoon niet tegen.

Hij doet het niet…
Vertel; wat gebeurt er?