Ik weet t niet meer...

Ik ben nu zo’n 6 weken met een leuke jongen aan t whatsappen en dat soort gedoe. Maar tja soms als ik iets stuur komt ie wel online etc. maar dan stuurt ie mij geen antwoord tot ik hem nog een vraag of wat dan ook stuur… Hierdoor loopt t gesprek best wel vaak dood, maar als hij wel reageert is het altijd ontzettend gezellig… Ik noem hem roze peruaanse berglama xd, en hij noemt mij neon kleurige Hindoestaanse ondergrondse grot kameleon, idk hoe hij daar aan komt maar lol… Maar nu mijn vraag hoe kan ik te weten komen of hij mij leuk vind? Ik heb hem wel met een aanleiding gevraagd over wat hij van mij vond maar hij deed alsof hij de vraag niet snapte en telkens van waarom wil je dat weten etc., als hij gwn had gezegd ja ik vind je wel aardig dan had ik niet verder gevraagd maar hij zei ook dat hij t al gezegd had maar dat doet t m niet toe. Maar als ik met hem praat is hij wel heel aardig tegen mij en ja ik weet t gewoon niet meer. Op t begin kreeg ik wel de indruk dat hij mij leuk vond en dat kregen de ouders van een vriendin van mij ook (hij is de neef van die vriendin van mij)…

Aan alle meiden: Kap eens met het vragen of jongens je leuk vinden, als jij het niet weet dan weten wij het al helemaal niet… :dry:

Wat Flappie zegt, als jij het niet weet kunnen wij jou dit zeker niet zeggen hé. Je zegt dat het gezellig is, maar ik heb het heus ook gezellig met men beste vriendin, wil het dan zeggen dat ze mij ‘leuk vindt’? Of je geeft wat meer details en voorbeelden uit de gesprekken, of wij kunnen je gewoon niet helpen.
Ikdenk nu bepaald aan een persoon in men vriendengroep, waar we ook altijd zo’n namen voor elkaar hebben, maar wat wij hebben is puur vriendschap, we zoeken er beiden niets achter.

Oke, srry dat ik dan een topic maakte, maar ehm ik weet nu geen voorbeelden, wat voor soort voorbeelden wil je hebben, waarvan?

Ja ik heb hem gevraagd wat hij van mij vind maar om dan nu ook al te vragen vind je me leuk, dan denk ik dat hij helemaal klaar met mij is…

En ja dat weet ik maar ik had nu hulp nodig en velen negeren mij daar.

Waarom spreek je niet een keer in het echt met hem af? Over whatsapp of andere social media zijn mensen vaak heel anders in het echt.
En waarschijnlijk merk je dan ook wel of hij je leuk vindt of niet.

^ Ik ben 2x bij zijn stage wezen kijken, de 1e x toen was hij volgens mij heel zenuwachtend etc, dat was ik trouwens ook. Maar wij hebben daar wel dik een half uur staan praten terwijl hij wel stage had. (wij is trouwens ik, mijn vriendin en hij) is familie van elkaar. De 2e x moest hij helpen met iets en konden wij hem niet eens doei zeggen, hij heeft toen wel 2 dingen gezegd, iets van valt niet op en ik moet stelling maken. Maar verder ken ik hem van mijn vriendin door facetimen (videobellen) daar zie je elkaar ook dus ja.
@wimperkruller Ja dat kan wel, maar ik bedoel hij deed al best raar toen ik vroeg wat hij van mij vond, hoe zal hij gaan doen als ik vraag of hij mij leuk vind

Trouwens ik zit erover te denken om dan toch maar te vragen of hij mij leuk vind… Het kan zijn dat ik geen eerlijk antwoord krijg want ik zie hem niet als hij moet blozen of wattan ook…
Maar ff een vraagje hij heeft vaak de neiging om hz? te zeggen wat moet ik dan zeggen?

Nee oke, maar kijk ik heb t idee dat ik onze vriendschap dan verpruts en ik ben zelf best onzeker en soms ook verlegen…

Het kan meerdere dingen betekenen:

• Hij vindt je aardig en dat is het. Hij vindt het gezellig om af en toe met je te kletsen, maar soms heeft hij er ook gewoon geen zin in en daarom reageert hij niet.
  • Hij probeert hard to get te spelen, jou nieuwsgierig en afwachtend te maken.
  • Hij vindt je leuk maar is verlegen. Hij wil wel met je praten, maar wil ook weer niet te overduidelijk laten merken dat hij je ziet zitten.

Zo zijn er eigenlijk nog 100 andere dingen te verzinnen, wil je duidelijkheid, dan moet je het vragen! Durf je dat niet? Dan zul je moeten afwachten hoe de gesprekken zich ontwikkelen etc.

Je kan afwachten hoe het gaat (zou ik doen want ik ben ook redelijk onzeker en verlegen en afwachtend), maar je kan ook gewoon een keer vragen of hij zin heeft om af te spreken of andere hints geven dat je hem mag (heb ik ook wel eens gedaan, heeft 1 keer goed uitgepakt en 1 keer niet).

Das een mogelijkheid, maar ik weet totaal niets om te vragen etc. ik heb onderhand echt fck veel met hem besproken, hij had met valentijnsdag wel van 4 mensen iets gekregen maar hij vind dat hoe zeg je dat ehm zeg maar gewoon dat ze t voor de fun zouden doen. Als ik toen al echt zeker wist hoe leuk ik hem had gevonden en het al aan mijn vriendin had durven te vertellen en t adres had gekregenn had ik ook wat gestuurd maar dat zat dus niet mee.
Waar kun jee t met jongens over hebben?

Toon interesse! Als je een keer iets vraagt en hij geeft antwoord, ga daar dan op in! Vertel daarbij wat over jezelf, maar praat niet alleen over je eigen leven enzo. Vraag zijn mening in dingen, vertel eens uit jezelf een grappig verhaaltje…

Maar een ding: Ik zou niet te veel initiatief tonen. Het is leuk als hij antwoord als jij wat zegt, maar wees ook eens wat afwachtender. Kijk eens of hij zelf een gesprek begint of zelf dingen gaat vragen. Het is moeilijk, maar als jij al een aantal dagen niet tegen hem gepraat hebt en hij begint zelf een gesprek is dat positiever dan wanneer hij alleen reageert op jouw berichtjes.

Ja, dat eerste ik heb hem wel eens gevraagd of hij mij irritant vond etc. (daarmee bedoelde ik van te veel berichten etc.) hij zei nee haha, heb t ook al wel eens aan vriendin gevraagd zij zei ook nee dat vind hij niet 100 % zeker

Oke danku

@andere bericht
Ja dat heb ik dus ook, heb ook nog nooit verkering gehad (serieus dan) en ben dus best bang voor zijn reactie dan…

@ laatste bericht
Ja dat weet ik, maar ja ik kan gwn niet wachten, maar ik zal t eens proberen

Ohja ik toon wel vaak interesse maar miss dat ik nu maar eens ga vragen hoe t logeren was ofzo want hij was gisteren heen logeren, komt miss wel een leuk gesprrek uit voort…

Ja inderdaad! Vraag hoe het logeren was, bij wie hij ging logeren, wat hij gedaan heeft etc.

Okee:)

Haha jongens komop, ze wilde gewoon even haar hart luchten, dat snap ik best. Dit soort dingen drukken ook altijd zwaar op me, en dan denk ik, IK MOET DIT OP GIRLSCENE PLAATSEN! Maar uiteindelijk kom je toch niet verder haha maar dat maakt niet uit.

On topic: ik heb geen idee of hij je leuk vindt. Ik zou gewoon lekker verder kletsen en kijken hoe het loopt. Er zit natuurlijk een kans in dat hij je ziet zitten, maar het ligt eraan wat voor jongen het is, dat kan zijn gedrag verklaren. Je ziet wel, gewoon lol erin blijven hebben :slightly_smiling_face: