Ik weet t gewoon niet meer

Ik heb het even doorgelezen en ben blij dat je toch een mail hebt geschreven. Ik hoor vaker verhalen van mensen - en dan vooral meiden - die meer tijd met hun vriendje doorbrengen dan met hun vriendin. Echt vreselijk joh.

Dr reactie:
We spreken elkaar van de week wel ff op msn oke (heb t nog steeds druk!) heb -naam vriendje- ook al een poosje niet meer gezien zo druk zegma

Geen hoi, geen xxx, geen met mij is alles goed en met jou.
Alleen dit zinnetje. Ik weet voor 90% dat ze dr vriendje dit weekend nog heeft gezien. (dat noemt ze een poosje…) Ik heb haar al 2,5 maand niet gezien.

Mn mam zegt dat t ook goed is dat ik haar heb gemailt. Want zo ga ik ook geen rare dingen denken en t word zo duidelijk voor me

Bedankt meiden! ik ben blij met jullie advies :slightly_smiling_face:

Heee meiden, ik ben weer een stuk happy’er
Een leuke jongen ontmoet die mij geloof ik ook wel ziet zitten :slightly_smiling_face:

Vriendin nog niet gespreken, maar zij komt er maar mee.

ik bedoelde table xd
maar het was geheimtaal

Dankje kil! (ik lees je taaltje nu pas ) :stuck_out_tongue:

ik had ook mijn vroegere beste vriendin bijna nooit meer gesproken… en het was de laatste tijd niet meer zo gezellig thuis, en ik zit niet zo lekker in m’n vel. En het was alsof ze nog aanvoelde dat ze me moest bellen ofzo, maar toen belde ze me ineens op om te vragen hoe het was enzo. En ik zei eerst verder niks, maar ze had door dat er iets niet helemaal lekker liep en toen kon ik gewoon weer als vanouds met haar praten, en alles was weer helemaal goed! Dus mijn advies: bel haar gewoon even op en vraag hoe het gaat enzo, en vraag dan terloops een keer of ze kan afspreken of iets… werkt vast wel!

btw, ik heb ook astma en ben ook bijna allergisch voor alles x’D echt zooo irritant! ben allergisch voor stof, graspollen, alle dieren met een vacht etc. etc. dan word ik benauwd, krijg last van m’n ogen en moet niezen. echt heel irritant! en ik hou juist zo van dieren…

't is juist zo dat ik vind; als zij niet eens de moeite neemt om te vragen hoe t met me gaat, dan hoeft t van mij al niet meer.
Hoe kut ik me ook voel.
Ik heb t geprobeert en sindien heb ik er niet meer gesproken. Ze bekijkt t maar.

Astma is zeker kut, helemaal met allergien.
Maarja binnenkort wéér ziekenhuis en dan hoor ik meer over de operatie en medicijnen enzo

ohj wat erg voor je,ik heb de hele topic ffies door gelezen en tjaa ik zou toch maar de moed nemen om haar op te bellen alsof jullie elkaar elke dag spreken ofzo, sinds je zei dat je met haar zonder gestotter kan praten, en als ze weer over haar vriendje begint, vertel jij dan van die leuke jongen die jij hebt ontmoet!
en ik heb altijd zo’n medelijden met mensen die van allemaak ziektes en gedoe last hebben… ik zelf ben gelukkig nergens allergisch voor maar ik weet dus ook niet hoe dat voelt, ik heb ook geen astma dus tja dat weet ik allemaal niet, maar ik hoor van mensen die het wel hebben dat het heel vervelend is dat kan ik wel begrijpen,. een vriendin van mij heeft astma, lenzen, allergisch voor een hele hoop, vaak last van dr knie, ze is heel vaak ziek… maar toch is ze een hele vrolijke meid en echt heel aardigg…
nou ik hoop dat het je lukt, veel succes !
greetingz Minou xx :grin:

Ben blij dat het al iets beter met je gaat :slightly_smiling_face:
en ik ben het helemaal eens met kil,

Ik denk dat ik haar via hyves een krabbel stuur, gewoon niks byzonders.
Als ik geen reactie terug krijg, of een afgezaagde, dan weet ik genoeg.

Dan sluit ik dat hoofdstuk af.

En sweetdreams; Ik ben al mn hele leven ‘ziek’ Maar ik merk t zelf eigenlijk niet. Ik ben het gewoon gewend. :stuck_out_tongue:
Mn dokter schrok laatst van alles samen, want hij verwachte niet dat ik zoveel had. Maar voormij is t gewoon

ooo okeej, nouja dan ben je er kennelijk aan gewend denk ik??