Ik weet t gewoon niet meer

He meiden.

Ik weet t even niet meer.
Mn beste vriendin(en een van mn enigste echte) heeft sinds een paar maanden een vriend. Ik weet van haar andere relatie’s dat ze veel tijd in de vriendje steekt, toen was dat ngo geen probleem, ik zag haar op school en met t uitgaan.
Maar nu… we zitten beide op een andere school, wegens opleidingkeuze’s Afgelopen schooljaar ging t goed tussen ons, we zagen elkaar minstens 1x in de 2 week (klinkt weinig voor beste vriendinnen, maar we kwamen nooit bij elkaar thuis, waarom weet ik niet, zo was t nou eenmaal) en we spraken elkaar via de sms/msn/hyves/etc.
Alleen sinds maart/april werd t contact minder, zij ging elk weekend met dr vriend en hun vrienden uit eten en naar feestjes. Ik gin dus gewoon met andere vrienden uit enzo.
Ik stuurde dr af e toe eens een smsje oid wanneer we eens uit zoudengaan, ik kreeg hier altijd een vaag antwoord op.
Ik werd ziek (mei) en ze kwam op ziekenbezoek. sindsdien heb ik haar nog amper gesproken . Ze is jarig geweest toen ik op vakantie was, ik zou later een keer langs komen en wer zouden een priveparty houden. Maar nee, dr verjaardag is alweer 1,5 maand geleden en nog heb ik niks gehoord.
Ik mis haar, omdat zij de enige is waar ik mezelf echt kan zijn.

Mijn gezondheid is de laatste tijd niet echt geweldig (ik heb een paar dagen in t ziekenhuis gelegen) 't is niet ernstig opzich, maar ik kwakkel maar wat aan. Ik heb alweer nieuwe medicijnen (in totaal nu :sunglasses:
Ook wacht er weer een opertaie waarschijnlijk op me

Ook slaap ik slecht, en heb ik nachtmerries, waar ze over gaan weet ik niet, maar mn zusje vertelde dat ik in mn slaap schreeuwde en huilde. En ik word altijd met vrezelijke gedachtes wakker.

Net heb ik weer eens ruzie gehad met mn moeder over helemaal niks. Ik kan t gewoon niet meer.
En nee t was geen - ik ben een puber, dus ik maak nou eenmaal ruzie- ruzie, maar mn ouders maken overal een probleem van.

Morgen begint t scholjaar weer. Ik krijg t vrezelijke druk, omdat ik nog dingen moet inhalen en ik ga ook nog eens t jaar versnellen.

Ik weet t gewoon niet.

dit klinkt mischien stom en ik denk dat je dit ook wel heb gedaan maar mischien moet je haar eens opbellen en vragen als je even kan praten met haar. En als ze wel kan moet je gewoon zeggen dat je een vriendin nodig hebt omdat het gewoon niet lekker gaat in je leven.

Zoiets heb ik ook gedaan. Ze smste me zaterdag ineens. Niet eens hoi ofzo
Zij; heb je t nummer van -naam- xje
ik; ja heb ik nog
zij; mag ik die, plies?!
ik; -nummer-
zij; dankjewel!! ik sta namelijk achter zn huis en ik wil hem smsen
ik; leuk…
Zij; Nou dat weet ik zo net nog niet. maar ik moest gewoon even smse. We moeten ook eens wat afspreken, dat je bij mij komt ofzo. ik heb het zó druk gehad. xje
Ik; dat heb ik gemerkt ja. zeg maar wanneer ik kan komen en je hort van me of ik kan (en wil) komen. groeten aan -naam-

Ik wil haar aan de ene kant heeeeel graag weer zien. Maar dan draait t toch weer om dr vriend. Hij is er dan bij, of t gaat over hem.
Maar aan de andere kant denk ik; stik er in, als jij zo lang niks van je laat horen, laat dan maar.

hey=)

wat een zielig verhaal, dat moest ik ff zeggen.(ik bedoel er niks mee;)
maar ik zou haar eens opbellen en vertellen dat je het zo erg vindt dat je haar eigenlijk nooit meer ziet. en ja flap dan gwn alles eruit wat je dwars zit en dan komt het vast en zeker wel weer goed:) en veel suc6 nog met je gezondheid!

Ze is gewoon zo ontzettend blind.
Zelf haar moeder zei op msn tegen me, ja ik hoor nisk meer van je van - naam vriendin- , hoe is t met je?

Jeetje, wat heftig.

Als ik jou was zou ik haar opbellen, kan ze ook geen vage antwoorden geven.

Ik ben zo slecht in bellen. :stuck_out_tongue:
Ik ben in t dagelijkse leven al een lichte stotteraar en als ik nerveus of boos ben sla ik over.
Toen ik t moest uitmaken met een jongen die 200 km hier vandaan woonde deed ik dat via de telefoon. Ik had een hele lap tekst in mn hoofd, zodat ik niet zou overslaan. Maar t enige wat er uit kwam was; uuh uh nou ja uh ik denk uhh ddat we uh t uh beter uit kunnenn maken want uuh ja ik spreek je uhh nooit

ga naar haar huis toe, als je weet wanneer ze thuis is, maar zij niet weet dat jij komt en vertel gewoon wat je dwars zit!

Sorry hoor, maar ik vind haar echt een vriendin van niks. Als je ziek wordt, en ze laat niks van zich horen, dan vind ik het een beetje onbeschoft. Wat voor ziek was je eigenlijk?

Maar ik denk dat je gewoon moet bellen, en vragen: kan ik strax ff langskomen? We moeten nodig bijpraten! en dan langsgaan!
succes.

Uhm ze kwam wel langs toen ik ziek was.
Alleen daarna niet meer.

Ik was geopereerd aan mn amandelen en kreeg daarna zware buikgriep (6 kilo in 3 dagen afgevallen.) en heb aan t infuus gelegen etc
Ik heb astma, ben voor bijna alles allergie’s, mn neus in van binnen vergroeid (misschien binnenkort operatie) en daardoor een chronische verstopte neus.

stuur d’r een email waarin je zegt dat je 't jammer vindt dat alles nog om d’r vriend draait, en jij zegmaar vergeten wordt.
misschien dat dat makkelijker is dan het oog in oog of via de telefoon te zeggen.
en misschien begrijpt ze het dan?
meestal hebben deze mensen het zelf niet door dat ze je verwaarlozen.
ik had 't ook met 'n -vroegere- beste vriendin, ik heb haar toen een email gestuurd waarin ik vertelde dat ik absoluut niet jaloers was en blij voor dr was, maar dat ik t jammer vond dat ik geen tijd met haar kon doorbrengen zonder dat het over haar vriendje ging en dat hij 't onderwerp was.
ze zei me dat ze 't nooit zo bekeken had en dat ze 't zelf niet door heeft gehad dat ze me ‘verwaarloosde’.
misschien dat een email helpt.

Jeetje, kut voor je Liz, je kan er misschien is een lange mail/brief sturen over wat je dwars zit, daarna zou ze wel contact met je opnemen als ze nog een goede vriendin wil/kan zijn, denk ik,
succesx

Dankje meiden, ik denk dat een mail voor mij beter uitkomt.
Ik denk dat ze maar al te goed weet dat ze teveel tijd met vriendjes doorbrengt. Omdat nadat t uitging met een jongen waar ze een jaar mee had (en dagelijks zag), van haar ouders hoorde dat dat ging veranderen. Ze mocht alleen in t weekenden met dr vriend afspreken. Maar die afspraak is geloof ik al maanden gebroken.

Met mn nachtmerries gaat t al wat beter. Ik zit nu volle dagen op stage dus ik denk minder af rare dingen, dus ik ga savonds met een rustiger hoofd naar bed.

.

Ik heb juist een druk hoofd door mn medicijnen. Ook heb ik vaak buikpijn daardopor.

Ga een cursus volgen? Of leer een instument bespelen en dan bijvoorbeeld in duovorm (dat je je in laat roosteren met njog iemand er bij, dan leer je mensen kennen :wink:)

Het klinkt misschien niet helemaal leuk om te doen, maar alles wat je net in deze topic getypt heb moet je eens kopieeren en plakken en opsturen in een mail naar haar. Ze moet weten dat er ook nog andere mensen zyn dan alleen haar vriendje,
En loop gewoon naar je moeder toe en praat tegen haar waarover het gaat, als het niet lukt zeg je sorry en dan is het klaar ;p

wat er ook gebeurd, altijd blijven lachen.

liz joh :sob::muscle:
tafel maar dan engels hieronder
als je problemen hebt kan je het altijd op de slow kwijt hoor, lieverd =)

Ik zou dit uitprinten en haar laten lezen. Niet mailen ofzo, beter in het echt.

Kil Ik snap je niet ?:stuck_out_tongue:

Ik ga een dezelfde soort tekst toesturen, maar niet de zelfde

Ik heb er een mail gestuurd