Ik weet nooit wat ik aan moet trekken met dit weer.

ik had een legging aan, met bruine hakken, een 5 euro zwart rokje, een zwart hemdje, daarover een tshirtje met driekwart mouwen. en een riempje :slightly_smiling_face:
ik had het echt warm :stuck_out_tongue: volgende keer minder zwart aandoen :stuck_out_tongue:

Ik draag echt allang een zomerjas, heb het juist heel snel heet xD
Vandaag had ik een leuk bloemenrokje met een panty aan, zwart t-shirtje & een vestje eroverheen.

Lichte skinny met basic grijs t-shirt met daarover m’n Vans hoodie maar verder geen jas.
Ik dacht ik doe m’n trui op school wel uit, maar zo heel warm was het nog niet vanmorgen dus heb ik m’n trui als nog de halve dag aangehad. Heel raar weer is het idd…

ik had vandaag een roze jurkje met legging + laarsjes aan en daar overheen een zwart vestje die ik dus kon uittrekken, had het prima uitgekozen al zeg ik het zelf (:

Ik kleed altijd in laagjes. Een shirtje, daarover misschien een vestje en eventueel een jas mocht het koud worden of gaan regenen. Met een tas om alles in te dumpen moet het wel lukken.
En ik doe nog wel gewoon een lange spijkerbroek aan, mij te koud.

Ik had vandaag een bloesje met lange mouwen, een short en m’n zapato’s aan
Blote benen awyeah.
Lukt zeker met dit weertje

Eigenlijk kan dit in het “Algemeen, wat aan te trekken?” topic. Daar valt dit stiekem ook wel een beetje onder.