Ik weet nooit wat ik aan moet trekken met dit weer.

heee
Ik denk dat veel dit probleem wel kennen, het is net mooi weer en je weet niet wat je aan moet.
Of het gene wat ik draag is veel te warm of het is veel te koud.
Zoals gisteren ik werd weer raar aangekeken, iedereen vroeg: ‘‘heb jij het niet hartstikke warm?’’

Wat doen jullie met dagen zoals deze aan? Of wat doe je bijvoorbeeld morgen aan?

liefss!

Ik had vandaag een topje met een vestje aan, kon het vestje uitdoen toen het warm was maar was niet echt ideaal. Eigenlijk vind ik een shirtje met korte mouwen en gewoon een lange broek nu handig maar ik heb geen leuke shirtjes met korte mouwen die mooi zijn zonder iets eroverheen, haha.

een shirtje met korte mouwen, daaronder nog een hempje en gewoon een vestje/blazer eroverheen. je kunt de blazer/het vestje uitdoen, of aan doen als het weer wat frisser wordt, en bij echt hoge temperaturen doe je je hempje uit

Lange broek met een t-shirtje erboven en sneakers of flatjes? Of een rokje met een shirtje of blouseje erbij, of een blouseje met een broek, er kan vanalles.

Skinnyjeans met vansachtige schoenen of minnetonka’s, een topje met daaroverheen een luchtig blousje met blazer?
Of een skinnyjeans met een topje en een vestje, en wat armbandjes enzo.
Er zijn best wel veel mogelijkheden hoor…

Had vandaag een jurkje met driekwart mouw, panty & ballerina’s :slightly_smiling_face:

Iets met lange mouwen, waarvan je de mouwen op kan stropen als het warm is:) Of idd vestje/blazer.

Haha ik loop nog steeds in mijn wintervest met een sjaal. Ik word zooo raar bekeken soms :’)

Laagjes, dan kan je het altijd nog uit trekken.

Ik had vandaag gewoon een lange (witte) broek en blauw shirtje erboven met korte mauwen :slightly_smiling_face: was niet te koud en niet te warm

ik doe altijd met dit weer een vestje ofzo aan zoda je het kan uitdoen, of een niet te dik truitje (: xx

Ik liep vandaag met mijn korte mouwtjes en ballerina’s naast iemand met een trui en laarzen.

Ik persoonlijk doe altijd een vestje of blazer meenemen.
Liever iets te koud dan zweet plekken :grin:

Ik had vandaag dit jurkje:

http://i41.tinypic.com/mtmumt.jpg

Met een gewoon zwart vestje erover en panty’s en ballerina’s. Later heb ik het vestje gewoon uitgedaan! Met dit weer vind ik jurkjes en panty’s met een vestje/spijkerblouseje heel leuk!

ben ik dan de enige die m’n winterjas nog aan heeft?

Ik had een beige broek aan vandaag, zo’n baggyding wat helemaal in is ;p
Samen met een basic wit shirtje en het beviel prima, precies goed voor zo’n dag als vandaag! Had wel mijn leren jasje mee voor geval dat, vond de wind nog wel wat fris

Een chino of baggy broek is ook leuk!

Nee hoor, ik ook haha. Vandaar dat ik dit topic open, om te kijken of ik heeeel apart ben

lange broek of korte broek met panty, en dan een hempje met een blousje (:

Nee hoor! Ik heb ook nog steeds mijn winterjas aan, haha :stuck_out_tongue: