De titel zegt het al ik weet niks over relaties. Op dit moment ben ik 18 en ik heb nog nooit een vriendje gehad, flow of whatever.
Altijd als ik een jongen leuk vind dan is het een jongen die ik niet ken. Dus in andere woorden een random jongen die ik op school rond zie lopen. Oke ik vind zo’n jongen leuk en wat nu? Met leuk vinden bereik ik blijkbaar niks anders had ik sowieso wel een keer met een jongen gepraat die ik leuk vind, maar ik ben altijd heel verlegen bij een jongen die ik leuk vind en dan durf ik dus niet de eerste stap te zetten. Zoals ik net ookal zei ik heb een hele rare manier van leuk vinden. Ik vind de meest random mensen leuk en 9 van de 10 keer zijn ze onbereikbaar omdat ik geen klasgenoten met ze ben of gemeenschappelijke vrienden heb. Ik zie ze dus gewoon op school that’s it.
Maar ik geloof ook niet meer in elkaar leuk vinden. Het zou toch een wonder dan als de gene die ik leuk vind ook mij leuk zou vinden?
Ik weet het niet meiden, sorry ik moest het gewoon even kwijt, weetje dit gebeurd gewoon te vaak bij mij. Ik vind iemand leuk en er gebeurt niks .