Ik weet niets,

Ik ben een nieuw verhaal aan het schrijven. Maar ik moet 5 beloftes of geheimen hebben.

Het gaat over Rozanne iedereen verteld haar in vertrouwen dat ze iets niet mag door vertellen.

Haar beste vriendin Jasmijn laat haar beloven dat ze nooit verliefd op Jordi zal worden. Jasmijn’s tweelingbroer. Waar ze het heel goed mee kan vinden.

Een vriend Daan, verteld haar een geheim dat ze absoluut niet mag door vertellen. Hij is verliefd op Frederique een vriendin van Rozanne. Daan is altijd de flirt van de school, maar bij Frederique durft hij niets.

Jasmijn is op de beste vriend van haar broer. Dustin, Rozanne moet dus overal mee als Dustin bij Jordi is. Ze gaan ook vaak wat doen. Waardoor ze dus alleen met Jordi is.

Ik wil nog 2 of 3 geheimen waar bij ze in de problemen kan raken, zodat iemand het in vertrouwen kan vertellen.

Maar het probleem is dus, dat ik niets meer weet.

Ik weet ook niks ;p alleen niet iets met verliefdheid, want dat heb je al te vaak en dat wordt dan een beetje afgezaagd en het is ook zo standaard :stuck_out_tongue:

Hihi, ik heet Jasmijn (:
Leuk verhaal! Verder geen ideeën, sorry!

Verkeerde categorie, dit hoort in schrijfsels, niet in creabea.

Het idee achter een verhaal schrijven is dat je hem zelf verzint, toch?

Aan, Miss Gwen:
Ja klopt, ik zit al te bedenken aan dat een populair meisje die gemeen doet tegen Frederique ofzo dat ze arm is. En ze zelf zegt dat ze super rijk is en haar ouders een of andere directeurs zijn.En dan komt Rozanne erachter dat ze dat helemaal niet is.
Of zo iets.

Aan Deusexmachina: Ik zat ook al heel erg te twijfelen waar dit bij moest, maar aangezien ik alleen maar verhalen zag staan dacht ik het hoort hier opzich ook wel bij :grin:
Ik verzin het grootste gedeelte ook zelf alleen moet ik nog een paar kleine geheimen hebben die een bijrolletje hebben.

Ik vind dat je dit maar 1 x mag gebruiken, anders wordt het al te langdradig.

Ik heet ook Jasmijn :slightly_smiling_face:
Maar ik weet ook niks.

Wat bedoel je?

kijk of lees je soms pretty little liars? doet me er aan denken met die geheimen :stuck_out_tongue:
maar ik heb verder ook geen ideeën! als ik er over na ga denken ga ik namelijk de dingen van PLL zeggen en daar schiet je niks mee op… maar succes!

Heeeei!
Nee die boeken ken ik niet! :grin: