Ik weet niet welke onderwerp ?

Hey ! Sinds 5 dagen geleden heb ik een crush !

Hij behandelt me als een prinsess en speelt tenminste niet met me gevoelens :heart::heart:

Maar mijn vraag is : hoe kan ik een leuke gesprek beginnen ofterwijl Waar kan ik over praten . Hij is 16 en ik 14 …:heart::heart::heart:

Dankjewell alvast meiden!! Xx

Hey,
Ik heb een soortgelijke vraag. Vorig jaar op trainingsstage heb ik een jongen ontmoet waarmee ik die 5 dagen super veel heb gedeeld. Ik vond hem super leuk, maar toen we terug in Nl waren op Schiphol durfden we elkaar allebei geen kus/knuffel te geven.
Later op whatsapp praatten we weer heel veel en zelfs over die dag. Toen gaf hij ook aan dat hij mij ook leuk vond. Dit jaar hadden we samen wedstrijden en toch zeiden we opeens niks meer tegen elkaar omdat we te verlegen waren. Ik ben zo verliefd dat ik iedere dag aan hem denk, maar ik durf hem niet meer te appen. Ik heb advies nodig…
Liefs

Douniaatje, ik denk dat je moet kijken of je gelijke hobby’s hebt en als je elkaar echt leuk vindt heb je altijd wel iets om over te praten. Maar ik heb hetzelfde met een jongen. We durven allebei geen initiatief te nemen

Je zou kunnen beginnen met een simpele hey en daarbij de vraag, hoe gaat het, hoe was je dag, nog iets meegemaakt? Of als je weet dat hij elke woensdag voetbalt, dat je vraagt hoe het voetballen was, heb je gewonnen, zoiets. Hou het simpel en maak je er niet teveel druk om.