hi girls,
ik zit met een probleem.
Ik en mijn vriend zijn sinds 6 november 2010 samen. Dus dat is net wat meer dan anderhalf jaar. Nou zijn we allebei redelijk zware personen, in de zin van dat we allebei best negatief kunnen zijn en een beetje manisch depressief zijn. We begrijpen elkaar heel goed en ik ben echt gek op m. Ik weet ook dat ik hem echt niet kwijt wil, ondanks dat het heel kut gaat. Het gaat al best lang kut, altijd als we elkaar zien lijkt het alsof hij opnieuw moet wennen aan bij mij zijn. Hij is dan altijd best chagerijnig en nooit echt heel blij. We hebben de laatste tijd echt altijd ruzie. Vandaag bijvoorbeeld zou hij komen aan t eind van de middag, dus zo rond 4 uur. Maar hij kwam maar niet, dus ik bellen of ie nog kwam. En toen zei die zovan, ja ik blijf nog hier eten (bij een vriend) en dat vond ik best lullig. Hij had namelijk niet ff laten weten ofzo dat ie veel later kwam en dus ook niet bij ons thuis mee zou eten. We zouden naar een examenfeestje gaan, maar ik zei dat ik daar niet zo zin had als we zo tegen elkaar deden. Ik was best boos. Toen vroeg ie of ie nog moest komen, en ik zei dat als ie wou komen dat ie mocht komen. Zo gaat het dus de hele tijd. ook laat hij doordeweeks (we zien elkaar normaal aalleen in het weekend) heel weinig van zich horen. En als ik dan wat van m hoor, probeer ik te kletsen, een conversatie aan te gaan, maar hij stuurt dan uiteindelijk niks meer terug. Hier erger ik me altijd heel erg aan. Laatst zei die wel tegen me dat ik wel alles voor m beteken.
Het komt erop neer dat we heel veel ruzie hebben en t echt al heel lang best slecht gaat, maar we wel gewoon no matter what bij elkaar willen blijven. Nou begin ik al dat gekloot echt GIGANTISCH zat te worden.
en ik vroeg me dus af of een van jullie misschien weet wat ik/we kan/kunnen doen om t weer zo goed mogelijk te krijgen?
Ik dacht al een keer om gewoon overnieuw proberen te beginnen, maar ik weet niet zo goed hoe je dat nou echt kan doen…
ik ben echt gek op m, en we zijn gewoon echte soulmates…
Iemand tips?