Ik weet niet wat te doen

Hey meiden!
Ik heb ik denk nu anderhalve maand geleden kennis gemaakt met een jongen die vanaf het begin gewoon al een soort aantrekkingskracht tot me had, ik heb veel met hem geappt en we hebben ook afgesproken maar we hadden ook wel is over whatsapp gewoon een beetje ruzie enzo en dat is 2x voor gekomen maar dat was na een klein poosje ook weer over zegmaar. Maar toen zei hij op een duur tegen mij dat ik alleen maar boos was de laatste tijd terwijl dat na mijn weten en mening helemaal niet zo was. Nou oke dat kun je zeggen maar daarna was het gewoon anders tussen ons. En nu afgelopen dinsdag kwam ik er dus achter dat hij me de afgelopen twee weken alleen maar even heb gebruikt om een meisje te hebben. En nu praat ik dus niet meer met hem en hij niet meer met mij, maar ik mis hem echt heel erg en m’n humeur is er gewoon slechter van geworden en ik ben mezelf gewoon niet echt. Ook moet ik als ik aan de leuke herinneringen terug denk gewoon huilen en ik weet niet wat ik er mee moet… Iemand tips?
Xx

Je zegt zelf al dat hij je heeft gebruikt, los laten die gast. Je bent hem dus niet waard!

Jaa ik weet het maar het gaat zo moeilijk, snap je dat ? :disappointed_relieved:

Waarom mis je iemand die jou heeft gebruikt ?

Omdat hij de enige jongen is die ik echt echt echt leuk vond, ik heb wel andere jongens hiervoor gehad maar dat voelde heel anders voor me. En hij vond mij eerst ook leuk dat is echt zo maar toen later voelde ik dat het anders was maar ik had er nooit bij nagedacht dat hij me aan het gebruiken was.

komt wel weer goedd

Accepteren want het levert je niks op om hierover te blijven malen.