Ik weet niet wat te doen?!

Hoi meiden,

Ik heb een probleem. Ik zal beginnen bij het begin.

Ik heb 2 jaar geleden wat vrienden leren kennen, waaronder de jongen waarover ik ga vertellen. Ik kwam er wel mee overeen, maar we spraken niet zo heel vaak. Een paar maand geleden heb ik met die jongen gekust, maar we waren beiden wel zat. Het was heel raar op school. Er werden vaak opmerkingen over en er werden grapjes over gemaakt. We durfden elkaar niet meer aankijken en we negeerden elkaar.
Een maand of 2 - 3 later waren we allebei op hetzelfde feestje. Ik zei gewoon vriendelijk hallo omdat hij bij dezelfde mensen stond als ik. Voor de rest zeiden we niks tegen elkaar en we keken ook niet naar elkaar.
Later op de avond komt hij ineens achter mij staan en we kussen opnieuw een paar keer. We hadden beiden een klein beetje gedronken. Ik wist totaal niet wat me overkwam.
Nu heb ik toch gevoelens voor deze jongen denk ik :astonished: maar we negeren elkaar nog altijd, het is zo raar als we elkaar zien. Ik durf sowieso niet met hem te praten ;s

Help?

Als je actie wilt ondernemen moet je gewoon met hem praten anders gebeurt er ook niks…