ik weet niet wat ik wil.

ik ben nu 15 over een week 16. ik had een jaar een vriendje W. is nu 2 weken uit. maar kheb wel weer n ander op t oog enzo maargoed We hebbe nog nooit seks gehad, maar hij wou het volgensmij wel. Maar hij had het ook nog nooit gedaan. Zijn vrienden gingen een voor een allemaal dingen op dat gebied doen met hun vriendinnen zoals vingeren enzo en uit eindelijk ook Het.
maar nu is dit het probleem en ik weet niet of ik nou gewoon zo’n watje ben. want ik vind het echt super leuk enzo om bijv op hem (even in t algemeen omdat t uit is) te liggen of hij op mij en dan gewoon te zoenen en beetje droogneuke eiglijk. en als ie met zn hande onder me tshirt wil ofso of gewoon mn bovenkleren uit doen vind ik eiglijk wel goed en best leuk.
Maar ik zou gewoon echt nie mn broek/onderbroek uit durven doen enzo. en dat is om een paar reden en die zullen vast heel onnozel klinken maar ik heb echt t idee dat ik daardoor nooit seks zou durve hebben.

1. schaamhaar?? :blush: eerst dacht ik altijd dat t niet uit maakte. maar mijn vriendje en zijn vriende praten er wel eens over dat t oerwoudachtig en belachelijk was en vies als een meisje gewoon haar heeft downunder. maar scheren doet pijn allemaal enzo.
  2. als je al een beetje zo eerst aan t zoenen bent en dan uitkleden vind een jonge da dan nie vies als ‘t meisje’ dan zo kei nat is enzo :S
  3. mn schaamlippen zijn heel groot :frowning_face: :blush: echt huge.
    ik schaam me er voor. :frowning_face:

en plz serieuse reacties.
want soms zeggen ze; je hoort op n ander forum maar waarom zit er dan een ‘seks&zo’…

ik hoop dat jullie me kunne helpen.xx

Je bent er duidelijk nog niet klaar voor.
Ik heb het gevoel dat je je wat onder druk voelt gezet door anderen.
Schaamhaar, elk z’n voorkeur denk ik, de meeste hebben het liever geschoren. En je vriendje gaat het echt niet vies vinden als je nat bent of een drama maken van je schaamlippen.
Maar als ik jou was zou ik wachten tot je er echt klaar voor bent en niet omdat je je anders een ‘watje’ voelt.

wat moet ik doen.

1. Volgens mij ligt dat per jongen eraan. Ik had het er laatst met mijn beste vriend over of hij dat vies vond bij meisjes, maar hij vond het juist niet vies als het gwn bijgeknipt en schoon is. Anders had hij het idee dat ie het met een klein meisje deed:P
  2. Nee, dat vinden ze meestal geweldig
  3. Bij iedereen is het weer anders downunder. Je kunt het niet veranderen, dus probeer je zo goed mogelijk over je schaamte over te zetten.

nej ik voel me geen watje als ik het niet doe. want ik denk wel vaak; aah shit ik wil het nu eig wel doen maar alleen om die 3 dingen…

1. schaamhaar scheren? hoezo doet het pijn? dat doet toch geen pijn? niet dat het moet ofzo. er zijn veel jongens die het niet eens erg vinden, het moet alleen niet vies zijn.
    en jongens vinden het echt niet vies als je nat bent. ze vinden het inderdaad helemaal geweldig want het geeft hun het idee dat ze zo goed zijn om jou ‘nat’ te krijgen.

Je wil het nu wel eigenlijk doen maar je hebt geen vriend? Ik hoop dat je wacht tot je iemand tegenkomt die je echt graag ziet en niet zomaar de eerste, beste.

1. Je vraagt het gewoon aan je vriend of hij het liefst geschoren heeft of niet.
  2. Dat je nat bent zal hij alleen maar leuk vinden, hoe denk je seks te hebben als je niet nat bent, dan doet het alleen maar pijn.
  3. En iedereen is anders gebouwd dus ik kan me niet voorstellen dat je schaamlippen een probleem zullen vormen…

ik bedoel als ik het heb geschoren dan prikt t en doet het pijn en is t helemaal nie glad ofso. en dan voel je al die stoppels :pensive:

Jij kan beter gewoon nog niet over verder gaan dan zoenen nadenken. Want volgens mij doe je het alleen maar omdat je er dan bij hoort.

je hebt ook ontharingscrème ofzo, en in een tijdschrift stond dat je het gewoon kan gebruiken down under. het is duur, maar het doet geen pijn.

goed topic, succes !

1. Je zou creme kunnen gebruiken. Veet ofzo. Dit prikt meestal niet als je het er lang genoeg op laat zitten (:
  2. Voor seks te hebben moet je nat zijn dus dat vinden jongens alleen maar leuk.
  3. En iedereen heeft andere schaamlippen en ik denk niet dat iemand zal zeggen : ‘’ Goh wat heb jij een rare schaamlippen ‘’

Maar als ik het zo lees ben jij nog niet echt klaar voor seks.

Misschien kan je het laten waxen :grinning_face_with_smiling_eyes:

Volgens mij ben je er gewoon nog niet klaar voor. Je ziet, mensen hebben al ‘tegen’ antwoorden gegeven, en ik snap dat je daar onzeker over bent, wat niet nodig is, maar als je dat nu zou doen, zou je jezelf forceren - en het waarschijnlijk alleen maar doen om erbij te horen. En, je hebt momenteel geen vriendje, dus daar hoef je je nu toch ook niet echt druk over te maken :’)?

miss moet je eerst eens scrubben daar voor de ingegroeide haartjes en dan een goed en scherp mesje kopen en zegmaar andere richtingen opscheren zoals links naar rechts ofzo want dan word het bijmij gladder dan rechts naar links scheer :p,
en misschien moet je wachten met sex en meer zelfvertrouwen hebben en bovendien zou een jongen blij moeten zijn alstie sex mag hebben met je en hij zou al helemaal niet mogen klagen over jou onderste :wink:

Ik zou eerst maar eens wat steviger in je schoenen staan.
En het klinkt alsof je zelf een beetje wegcijfert.

Enkele schaamhaarscheertips

1. Koop een goed scheermesje, dat scherp genoeg is en niet bot (is je mesje scherper dan moet je minder bewegingen maken over hetzelfde plekje en irriteert het minder snel)
  2. Gebruik aftershave of van die vochtige doekjes die speciaal voor na het scheren (bij vrouwen) bedoeld zijn (is echt heeel goed tegen irritaties)
  3. Gebruik voor beneden een ander meisje dan voor je oksels en benen.
  4. Scheer in de douche

en voor de rest… Relaaaaaaax meid :grinning: Piemels zijn ook niet prachtig, dus je hoeft je voor niks te schamen.
Geniet nu trouwens maar gewoon van kussen en droogneuken voor je aan het echte werk begint. Seks moet je pas hebben als je er klaar voor bent en het echt wilt en niet omdat de rest het allemaal doet.

Bij twijfel niet doen. Alleen als het enkel om die punten gaat moet je in je vriend geloven dat hij voor je gaat zoals je bent… Ik snap dat je je schaamt want dat heb ik ook gehad. Misschien dat je vriend wel iemand is die je gerust stelt en voor jou als persoon gaat, daar ga je natuurlijk wel vanuit toch? (:

1 . je bepaalt zelf of je het wilt scheren of niet . maar ik zou rekening houden met zijn mening, dus vraag het even als jullie samen zijn. (zonder zijn vrienden erbij)

1. nat zijn is veel handiger . het doet dat minder pijn!

2. er bestaat geen ideale kut… misschien vindt je vriend het harstikke geil om grote schaamlippen te zien of zo. :’)