Ik weet niet wat ik wil..

Haai allemaal,

ik weet niet of hier al een topic over was maar zo lang zit ik hier nog niet en weet nog niet helemaal precies hoe het werkt dus als er al een topic over is willen jullie me dan de link geven? ik weet dat het via de zoekfunctie moet maar dat is soms nog best lastig.

oke hier mijn verhaal
Ik ken een jongen al best wel lang, en het probleem is we vonden elkaar wel leuk alleen we woonden best ver weg van elkaar en hebben allebei weinig tijd dus dachten dat het niet echt zou lukken.
we smsen en msnen en alles nog wel en nou is het zo dat soms vind ik hem weer leuk en alles en ben ik blij als ik hem spreek en met hem sms of hem zie maar soms heb ik ook zoiets van ik heb hier echt geen zin in.
maar vind ik hem nou leuk of niet doordat ik hem soms wel en soms niet wil.
ik hoop dat jullie me kunnen helpen en anders met tips of iets.

xxx

kan je niet echt helpen maar up voor jou!

sorry, k kan je ook niet helpen
heb zo’n beetje het zelfde probleem…

Contact helemaal verbreken?
Probeer er anders met zn tweeen eruit te komen.

Ik denk niet dat je dit aan ons kunt vragen.
Je zal toch bij jezelf stil moeten staan, los van deze situatie, wat jij nou echt wilt. Bijvoorbeeld: Wil je echt een langeafstandsrelatie? Ben je bereid om tijd te maken voor een eventuele langeafstandsrelatie? Misschien nog belangrijker: Heb je uberhaupt wel de tijd voor een (langeafstands)relatie? Ga zo maar door. Wat zijn jouw prioriteiten en past deze jongen daar (nu) in?

Ik weet dat deze vragen geen antwoord geven op het punt of je hem nou leuk vind of niet, want ik denk dat je hem op zich wel leuk vind, maar je op sommige momenten gewoon weet/denkt dat het niet werkt op zo’n afstand en hem op zo’n moment niet leuk vindt. Ga deze vragen na en bedenk voor jezelf nog meer van zulke vragen waardoor je erachter komt wat jij echt wilt en of hij daartussen past!

ik heb precies hetzelfde probleem, heb gister met hem gezoend, maar weet niet of ik nou wat met hem wil ofniet, omdat ik eigenlijk een andere jongen heel leuk vind, maar ik weet niet of hij me ziet staan. maar de jongen met wie ik gezoend heb gister, is heel lief! en ik vind het zo zielig om hem keihard af te wijzen…