Ik weet niet wat ik voor hem voel

heeyyy!
Ik zit een beetje in de stress. 2 maanden terug moest ik in de les naast een jongen zitten die ik
echt niet mocht. Ik balen dus maar goed. Ik negeerde hem eerst altijd maar dat hou je natuurlijk nooit
vol en we gingen toch praten. (we zijn btw allebei 15) Het waren meestal discussies over dingen enzo en hij brak heel kinderachtig altijd mijn potloden en pennen. Buiten de les negeerde we elkaar altijd want we staan er eigenlijk zo’n beetje bekend om dat we elkaar echt niet mogen. En ik vind hem ook echt een lul, hij doe heel gemeen tegen mn vriendinnen en gaat om met mensen die ik echt niet mag. Maar de laatste tijd voelt het toch anders. Ik weet niet wat er is maar als ik hem zie krijg ik helemaal tintelingen. Soms kijken we elkaar ook dwars door het plein heen aan, en gaan naar een paar seconden gewoon weer door met wat we bezig waren. Ik denk ook veel aan hem. Maar het idee dat ik verliefd op hem zou zijn is voor mij echt uitgesloten. Hij mag mij sws niet want ik ga niet echt met de populaire kinderen om enzo. Maar ik weet dus echt niet meer wat ik voor hem voel. Ik wil niet verliefd op hem zijn. Het is zo raar dat ik er helemaal gek van word. Hoe kan ik nou verliefd worden op zo’n iemand, maar misschien is het wel iets heel anders. Maar na de kerst krijgen we nieuwe plekken en spreek ik hem sws nooit meer. Weet iemand misschien wat het is en tips?

xxxxxxxxxx

Haha awh klinkt inderdaad alsof je verliefd bent! Probeer anders eens gewoon met hem te praten, dus een normaal gesprek zonder discussie enzo? Merk je vanzelf of je hem echt leuk vindt toch?

Misschien vind je de aandacht van een “populaire” jongen wel leuk? Hoeft niet perse liefde te zijn. Misschien voelt het wel zo omdat je hem blijkbaar verkeerd had ingeschat?
En als je wél verliefd bent moet je een beetje proberen te peilen of hij jou leuk vindt. (dat naar elkaar kijken is geeft al een beetje dat gevoel)

Ik denk dat het gewoon een soort “bad boy appeal” is. Ooh, hij is zo stoer, hij is gemeen tegen mijn vriendinnen, hij breekt mijn pennen <3. Ik zou proberen er niet te veel mee te doen als ik jou was en vooral naar zijn gedrag te kijken, klinkt namelijk niet als een leuke jongen.