ik weet niet wat ik van hem moet denken..

hooi

ik wist al een tijdje via een vriendin dat een jongen mij vorig jaar leuk vond. Maar ik haatte hem toen echt, hij was toen zo’n meeloper die stoer wou doen ^.^" Maar dat was in de brugklas en dan zijn alle jongens nog wel niet zo volwassen.
Maar dit jaar begon ik hem steeds leuker te vinden. En nu heeft hij mij toegevoegd op msn en laat hij mij ook echt merken dat hij mij leuk vind.

Maar er is dus een probleem. Want hij flirt echt met iedereen. Nu op het moment niet met andere mensen hoor. Maar hoe kan ik nou weten of dit echt is of alleen maar omdat hij een vriendin wil omdat dat ‘stoer’ is.

En sowieso weet ik niet of ik zelf hem wel leuk vind. Ik heb nog steeds dat gevoel van vorig jaar toen ik hem niet kon uitstaan. Maar tegelijkertijd doet hij nu wel heel lief…

Als je hem nu al niet vertrouwt moet je er denk ik gewoon mee kappen, zometeen ga je hem wel leuk vinden en dan flirt hij alsnog met iedereen. Je hebt niks aan zo’n jongen.

ik weet niet hoe ik er mee moet kappen :flushed:
ik vind het zo lullig om te zeggen… Volgens mij gaat hij mij straks vragen om naar de bios te gaan,

het is verslavend hea? herken het
je kan natuurlijk wel een keer een date met hem hebben, maar probeer er gewoon voor te zorgen dat je je niet te veel aan hem gaat hechten.

wees blij dat er bij jou tenminste de optie is dat hij je vriendje kán worden!
ik heb precies hetzelfde alleen heeft de jongen om wie het bij mij gaat al een vriendin. en als het nou alleen bij flirten bleef had ik het nog gezien als ouwehoeren, maar we hebben ook al paar keer gezoend en dan komt hij gerust om 3uur 's nachts bij mij thuis en dan zitten we een uur gezellig stiekem in de keuken!
die momenten zijn heel fijn, maar daarna bedenk ik me weer van kut hij heeft een vriendin!

als ik jou was zou ik gewoon kijken hoe hij op je reageert als er meerdere meisjes bij zien met wie hij ook flirt! en dan gewoon eens kijken of je jaloers word als hij met andere meisjes staat te flirten, als dit wel het geval is zou ik het gewoon proberen!

er is altijd nog een weg terug :smurf: