ik weet niet wat ik nou moet doen?

-

Misschien hem vragen via sms… ‘Voel je iets voor mij?’
En sowieso vragen waarom je het tegen niemand mag vertellen.
Kijk je kan wel afwachten, maar daar kom je denk ik ook niks verder mee. Dus gewoon stappen zetten, je kan toch nog niks verliezen.

Had ik ook met een jongen die nu mijn vriend is. We ontmoetten elkaar bij concert. Contact gehouden. 2/3 maand met elkaar gegaan. Toen uit elkaar gegaan. Nam hij laatst opeens contact op. ‘‘Het spijt me voor de manier waarop ik je vroeger heb behandeld.’’
En toen hebben we weer contact opgebouwd en nu heb ik al een maand iets met hem. (:
Ik heb die avond nadat hij contact opnam (héél veel gepraat op msn, hij woonde nu op zichzelf en vroeg me of ik eens langs wou komen, dusja. Ik wist haast wel hoelaat het was.) gewoon in sms gevraagd van voel je nog iets voor mij?
Door gesms’t, bleek dat we elkaar nog steeds leuk vonden xD

Mss niet helemaal hetzelfde, maar het kan je mss ook helpen?
Gewoon vragen zeg ik. :wink:

Ik denk dat deze jongen echt wel iets in jou ziet. Maar dat hij nog geen vaste relatie wil, of daar nu al mee beginnen.
Op deze leeftijd (jaja,ikzelf ook. ;p ) is het bij iedereen toch zo van; naah, een beetje aankloten, vooral véel lol maken. Een vriendin hebben is goed, maar niet te strak aan diegene binden. En gewoon kijken hoe het gaat zegmaar.

Dit is natuurlijk wel alleen hoe IK het nu zie als ik dit zo lees. Maar waarom vraag je het hem zelf niet? En ja, ik snap dat dat moeilijk is, maar daar moet je je gewoon 1x even overheen zetten, en dan ist zo gebeurt én je weet hoe het zit. Want ik neem aan dat hij wel eerlijk tegen je zal zijn als je het hem vraagt.

-

Ga met 'm praten.

Okee, hij zegt na een lange tijd geen contact opeens ‘ik hou van je’.
Dan ben ik al weg hea.
Dat soort praat moet je dus niet geloven.

Ik krijg een beetje het idee dat hij een spelletje speelt.
Kan je niet wat meer over hem te weten komen?
Familie, vrienden, school?
Dat geeft misschien een vertrouwder gevoel.

Ik zou nu echt niet in een relatie stappen met hem.

Inderdaad, kan het nog naiever?

ik weet niet, ik heb hier geen goede gevoelens bij. jullie hebben heel lang geen contact en opeens zegt hij: ik hou van je? en vervolgens wilt hij het geheim houden… ik denk dat hij geen zin heeft in een vaste relatie en gewoon wat rond wilt scharellen. en ik denk dat hij jou als ik van die scharreltjes ziet. eerst een beetje het hof maken, beetje aankloten en dan weer weg wezen. later kan je hem niets verwijten want jullie hadden niet echt iets en het was geheim!