Ik weet niet wat ik moet zeggen

Ik vind iemand al een hele tijd echt leuk.
En we hebben ook al gezoent enzo.
Maar hij woont hier niet, hij is hier af en toe maar hij komt wel weer terug hier.
Maar als ik met hem op msn ben, weet ik niet wat ik moet zeggen.
Ik vind hem leuk echt waar, gewoon hoe ie is, maar ik weet gewoon niet waar ik over moet praten:S…

gewoon wat smalltalk , dus als je wat grappigs meegemaakt heb ofzo.

Na een tijdje gaat het wel vanzelf.

Ja, praat gewoon over wat je hebt meegemaakt afgelopen tijd en interesseer je ook in hem, dan komt het gesprek vast wel op gang. :wink:

Ja ik ken hem al een best wel lange tijd, maar het lijkt wel alsof het steeds moeilijker gaat. Eerst vertelde ik hem altijd over m’n paardrijden en hoe goed het ging:P En ander nuttig of nutteloze praat:P En dan vertelde hij over school en wat ie daar deed de hele dag enzo en nu lijkt het wel alsof alles wat ik zeg niet interessant meer is voor hem.

op msn kan je gaan praten over school, jullie volgende afspraakje, grapjes die je leuk vond van je vriendinnen enz.
en als je hem int echt ziet gewoon zijn hand vastnemen haha :blush:

ik heb het ook altijd dat ik niks weet te zeggen… maar dat is dan meer in het echt dan op msn. Op msn kan je altijd wel ff wat verzinnen omdat je daar dan meer tijd voor hebt dan in het echt.
En in het echt ben ik best wel onzeker of ie me wel leuk vindt… dus dan denk ik: wat moet ik zeggen, wat moet ik zeggen… en dan ben ik bang dat het er zo geforceerd uit komt… <_< Ik ben ook van te voren vet zenuwachtig als hij komt, ik heb hem nu 2 x gezien en de vorige keer heeft ie me ontgroend :grinning: nu vind ik hem echt super leuk, we gaan morgenavond weer afspreken, dan gaan we bij mij thuis op mn kamer tv kijken. Ik hoop echt dat het wat wordt want ik heb nog nooit een echt vriendje gehad en ik ben 15(A)
Maar ik ben ook wel weer best zenuwachtig voor morgenavond, want hoe moet ik nou tegen hem doen??

reacties alsjeblieft :grinning: