Ik weet niet wat ik moet vinden van z'n bericht.

Dus een tijdje geleden heb ik iemand ontmoet op een festival voor scholieren. We hebben een héél klein beetje gepraat en ik zag hem wel zitten.
Dus na het festival (dat een week duurde) zocht ik hem op hyves (facebook ging wat moeilijk) en al gauw vond ik hem.
Ik had z’n school toen uitgenodigd om mee te doen met onze talentenjacht:
[i]Heee, jij bent toch die ene jongen van -naam school-?
Nou, onze school wil zegmaar een talentenjacht organiseren met andere scholen enzo, dus denk je dat je school mee zou willen doen ^^?
'k heb het ook aan andere eenakter-mensjes gevraagd (eenakterhyves eh =P) & die leken ook wel enthousiast (: (Gemini enzo) Eigenlijk moeten we nu wachten op toestemming enzo en we moesten wat rondvragen dus…?
Najaa, laat wat van je horen :3

Bye,
Dat ene awkward meisje van -mijn school-[/i]

Toen stuurde hij dit:
Halloa,
Ja dat ben ik, maar ik heb geen idee, misschien moet je bij onze feest commissie zijn. zoek is op… -naam van iemand-. ik geef je meer kans via facebook dan via hyves overigens.
succes
Mzzl

Ik weet niet wat ik hiervan moet vinden? Aan de ene kant vind ik het nogal rude, maar aan de andere kant gewoon neutraal ofzo?
Wat vinden jullie?

het is idd eenbeetje rude maar ook weer gewoon voor een jongen hee jongens zijn gewoon rude:P

Tsja, beetje vaag.

ehh ja ik vind het ook een beetje rare vraag dus snap wel dat hij zo reageert. misschien een wat persoonlijker berichtje sturen? Hoe het verder gaat en of hij ook komt omdat je dat leuk zo vinden. zoiets.

wat is eenakter?;p

however, misschien kun je over iets anders beginnen? want dit was meer een algemene vraag voor zijn school, dan begrijp ik wel waarom hij zo reageert.

+ dat. beetje onduidelijk… ?

Huh dat is toch gewoon een heel normaal antwoord?

jouw berichtje snap ik niet helemaal.

Hij reageert een beetje zakelijk, hij heeft denk ik niet door dat je echt een gesprek wil beginnen, want dat wil je, toch? xD Dus hij geeft gewoon een antwoord op een vraag, vind er niks rude aan eigenlijk. Ik snap wel dat dat zo op jou overkomt, omdat je meer had verwacht van zijn reactie.

Ik snap niet echt wat er zo rude aan is, hij heeft gewoon antwoord toch? Ik ben het wel eens met veniality, misschien vind jij het rude omdat je had gehoopt dat het een iets ‘persoonlijker gesprek’ zou worden of zo…

Het is niet omdat het niet over the top flirty is dat het daarom meteen rude moet zijn… Misschien heeft hij gewoon geen zin in gesprekken met meiden die hij nauwelijks kent

^ Jaa, nu ik het zo teruglees is er eigenlijk niets rude aan. Hij wenst me zelfs succes lol.
Stiekem hoopte ik meer op een ‘Hee! Ja , ik ben het! Hoe is het met je?!’’
En 'k hoopte dat hij er wat enthousiaster over deed en dat verstond ik best wel als rude xD

ik vind het eigenlijk wel een normaal bericht van hem hoor…
maar heel enthousiast is het inderdaad niet!

Dit is puur zakelijk denk ik.
Als je met hem in contact wilt blijven zou ik hem bedanken voor zijn bericht en een algemeen gesprekje aanknopen dan.
Vraag hem of ie ook Feesjboek heeft toevallig.

klink niet alsof die interesse in jou heeft, misschien kun je hem een persoonlijker bericht sturen dat je hoopt dat hij kan helpen met de talentenjacht omdat je hem graag nog wil zien of het vorige keer erg gezellig vond.

Oh,thought so.
Dankje!

Dat had ik uit ‘‘boosheid’’ gister naar hem teruggestuurd xD. Achjaa, we zien wel op die talentenjacht, komtgoed :3.

Mailen gaat nog wel…
Ik kan bijv zeggen dat ik die jongen niet kan vinden op fb (wat echt zo is)
En dan, langzaam maar zeker een leuke vriendschap opbouwen (: