Ik weet niet wat ik moet doen.

Hai meiden,

Ik zit echt met een mega probleem, ik ga het proberen te omschrijven vanaf het begin.

Op school is er een jongen Jimi. En ik ben echt helemaal gek van hem.
En in de eerste waren we zeg maar een beetje aan het flirten op msn terwijl we tegenover elkaar zaten en toen zei ik van ja ik vind je leuk en toen zei die van ja zij het dna eerder want heb nu een vriendin :frowning_face: en toen zei ik wat ik ervan vond enzo dat die dan toch met mij aan het flirten was valse hoop gaf en me pijn deed en hij had er spijt van en het was niet zo bedoeld bla bla bla

toen kwam er een periode dat we stage hadden van een half jaar

In de tweede klas hadden we ok wel eens samen les.
Hij had zijn vriendin uit zijn msn naam en op FB stond dat die geen relatie had.
Hij staarde me de hele tijd aan en tegen elkaar aan beuken enzo…
En toen wouden we een keer afspreken en toen kwam die niet omdat die ruzie met zijn ex had en laterop whatsap zei die van : jaa ik baal hier echt gigantisch van want wou echt graag naar je toe maar me ex begon echt facking te zeiken enzo. en ik dacht echt zo van jaaaa duss wat houd je tegen?

En nu flirten we op whatsap met soms wat dirty talk en hij doet dat ook gewoon terug en dan reageerd die ineens niet meer, en een poos later weer wel

Nu word ik dus gek ik weet niet wat ik moet doen.
Hoop dat jullie het verhaal een beetje begrijpen *ben soms een chaoot met verhalen typen*

Hoop dat jullie met wat tips kunnen geven enzo.

xx

Waarom beukt die tegen je aan :")

Maar ik zou sowieso ophouden met die dirty talk en hem gewoon laten voor wat 'ie is, als hij niet met je wil afspreken.

Het hem gewoon vragen.

@kaBoom hm je hebt wel gelijk en dan woude we tegelijkertijd door de deur :’)

Oke, zoals ik het lees ben ik bang dat hij jou een beetje als een makkelijke vangst beschouwt - iets wat je uiteraard niet bent!
Als ik jou was, zou ik hem gewoon voor het blok zetten en vragen: wat wil je nou eigenlijk van me? Wat probeer je te bereiken, want zo gaat het niet werken." Je moet gewoon zeker weten dat het uit is met zijn ex en dat jij niet een tijdelijke vervanging bent.

Over dat van whatsapp zou ik niet zo over inzitten, het kan heel goed zijn dat ie gewoon druk bezig is met andere dingen.

ja ik weet zeker dat het uit is met zn ex want die gaat nu met zijn beste vriend.

oke ik ga me best maar eens doen *als ik al me moed verzamelt heb*

Dat dus.

Haha, oke dat gaat lekker makkelijk :slightly_smiling_face: Was vast en zeker een zeer serieuze relatie.

Je kunt het hem ook gewoon whatsappen, hoewel face-to-face wel handiger is. Als ie om je geeft, antwoordt hij wel op de manier zoals jij het wilt zien.
Komt goed! Er zijn altijd meer vissen in de zee, die je veel beter behandelen. :slightly_smiling_face:

Ik hou niet van vis… Nee grapje

ja maar we zijn allebei tedruk om het face to face tedoen, en met whatsap kan je antwoorden wanneer je even tijd hebt.

Hoop dat het goed komt zit niet voor niks zolang achter hem aan

Ik zou gewoon afwachten, laat je zeker niet doen en laat misschien dat flirtgedoe een beetje achterwege en probeer gewoon neutrale gesprekken met hem aan te gaan, als hij dan nog geinteresseerd is, is dit goed. Probeer gewoon zeker te zijn dat je idd zijn vervanging niet bent zoals Incinerating al zei.