Ik weet niet wat ik moet doen!

ik vind een jongen leuk en hij mij! Hij is echt een schatje en we hebben al vaak afgesproken, ik heb ook al met hem gezoend. Maar hij wilt graag vast maar ik hou daar gewoon niet van. Nu wilt hij graag weten of ik wat vast wil of niet.
Maar ik weet het gewoon niet, of ik hem leuk genoeg vind om wat mee te hebben en ik echt wat vast wil. Ik heb volgens mij een beetje bindings angst, haha!
Maar ik zit er echt best wel mee, want ik weet niet wat ik moet doen. Ik denk trouwens niet echt veel aan hem enzo!

liefs.

Je moet niks… Ik denk zelf dat je niet verliefd op hem bent. En je moet sowieso eerlijk zijn tegen hem. Dan weet 'ie waar hij aan toe is.

Of je wacht het nog een tijdje (paar weken of zo) af. Als je het niet zeker weet moet je sowieso geen overhaaste beslissingen gaan nemen, krijg je later alleen maar spijt van.

Als je twijfelt niet doen…

meiden ik weet het echt niet…

Ik heb in dezelfde situatie gezeten als jou. Geloof me, als je iemand écht heel erg leuk vind dan denk je de heletijd aan hem. En sowieso als je al twijfelt, moet je het niet doen. Ik denk niet dat je hem leuk genoeg vindt.

Ik had dat vroeger ook altijd. Nu weet ik dat als ik echt verliefd ben ik niet twijfel over of ik er een relatie van wil maken.

Je kan je enigszins ‘gevleid’ voelen omdat hij je leuk vindt, maar dat is geen reden tot een relatie beginnen. Jij moet hem ook leuk vinden. Er zullen ook nog genoeg jongens zijn bij wie het wederzijds zal zijn.

Dat zeg je toch gewoon dat je het te snel vind gaan, en dat je het voorlopig zo wel goed vindt :slightly_smiling_face: beetje afspreken enzo, en dan kom je er vanzelf wel achter of je hem leuk genoeg vindt om een relatie mee te beginnen!