Ik weet niet wat ik moet doen

Hoi
ik weet dat jullie me niet serieus nemen, omdat jullie denken dat ik die denise ben. Maargoed,
Ik ga naar 3VWO en iedereen heeft borsten, behalve ik. Ik ben plat, zo plat dat ik eigenlijk nog geen bh aan hoef. Maar dat doe ik wel, met vulling :stuck_out_tongue: maar dan weet ik dat ik plat ben. Mijn broertjes pesten me er ook mee. Ik ben nogal onzeker over mezelf omdat ik ook best wel dik ben . En daarom kunnen ze mij makkelijk pesten op school, zelfs de 1eklassers! Me moeder zegt dat ik ze gwn een klap moet verkopen, maar dat kan ik niet, daar ben ik zeg maar te lief voor. Ik heb ook nog nooit een echt vriendje gehad, ik heb nog nooit getongzoend, en veel uit me klas wel. Ik zou zo graag wat populairder willen zijn, maar ik weet niet hoe, en soms zie ik het leven ook niet meer zitten. Niet dat ik zelfmoord ga plegen hoor, maar dan denk ik: wat heeft het voor nut! Wat ik ook doe, ik zal er nooit bijhoren, en dat maakt mij best wel verdrietig. Soms wil ik ook wel met een psycholoog praten, maar dan denk ik dat heeft toch ook geen nut . Want ik moet mijn houding veranderen door zelfverzekerder te worden en van me af bijten. Ach ik weet het ook allemaal niet meer, 1 ding weet ik wel en dat is dat ik hele hele hele lieve ouders heb, gelukkig maar

Dat lucht op
en trouwens ik ben ook een soort bang voor jongesn als ze bijv. naast me gaan zitten dan schuif ik snel weg enzo en als iemand ook maar 1 opmerking maak, ga ik in de aanval.

Hebben jullie tips? ofzoiets

en dan nog iets, ik wil graag masturberen maar ik weet niet hoe, en hoe kan ik het beste aan me moeder vragen of ik een vibrator mag kopen?

Begin bij jezelf, accepteer jezelf zoals je bent dan straal je dat ook uit.

En dat vibrator ding… je moeder hoeft het toch niet te weten. Gewoon naar een winkel gaan en kopen.

eerlijk gezegd weet ik hier geen antwoord op

Je maakt wel veel topics aan. Dat maakt vaak dat mensen je verdacht vinden.

Oke. Uh. Op al die problemen weet ik dus niets,
maar over die vibrator; wtf? Ga naar een sexshop en koop er daar zelf 1.

Accepteer jezelf in iedergeval. Als jij dat al niet doet, waarom anderen dan wel?
En je hoeft ze echt geen klap te verkopen hoor, dan zal het alleen maar erger worden. Negeer ze of zeg een kort sarcastisch zinnetje als ‘Dankje’ of ‘Ik ben blij dat je er zo over denkt’ en draai je dan om.
Bovendien, het draait niet om uiterlijk. Innerlijk is wat telt.
Ik ga ook naar VWO3 en ik heb ook nog nooit getongzoend of een vriendje gehad. NOU EN? Beter dan alle jongens van school al te hebben afgelebberd en dan verdrietig zijn omdat je geen jongens meer hebt om af te lebberen.
En populairder zijn. Waarom zou je willen? Waarom? Krijg je meer aandacht? Gaan de jongens voor het oprapen liggen? Nee. Het is eerder een status, waarbij je je elke keer weer opnieuw moet bewijzen. Word je daar wel blij van? Nee hoor :slightly_smiling_face:
Populair zijn lijkt misschien het je van het (?), maar dat is het echt niet hoor.

+

http://s3prod.weheartit.netdna-cdn.com/images/6789017/tumblr_lfy9yiPbB11qei7o6o1_400_large.jpg?1296583156

En die vibrator… Leuke toevoeging aan het verhaal :’)

Wow ik heb best wel serieus gereageerd, vergeleken met de andere mensen in je andere -overigens ontzettend domme en onnodige- topics :’)

Niet echt handig advies van je moeder “verkoop ze een mep”. Gewoon nare opmerkingen negeren en jezelf meer leren te accepteren. Daarnaast verkopen H&M en Hema hele kleine BH’s die je mogelijk kan passen.

Over dat masturberen; ik gaf je in je vorige topic nog een link naar ‘het grote masturbatie topic hier op girlscene’, misschien had je daar al kunnen kijken? Bovendien heb je niet per se een vibrator nodig daarvoor, maar dat terzijde.
Kijk ook eens op www.sexwoordenboek.nl

:’) en ja, je hebt inderdaad serieus gereageerd ^ @Koos
het is alleen maar toevallig dat ‘die Denise’ ook 14 was, zichzelf te dik vond, 1,70m lang was en 3 minuten eerder een account vandaag nog registreerde op girlscene.

Nogmaals, topicstarter, HIER
http://forum.girlscene.nl…en/list_messages/87887/39

Nu wil ik niet voor de 4e keer vandaag lezen dat je wilt masturberen, ik heb niet zo lang geleden nog gegeten. :’)

Zelfvertrouwen krijgen, gaat niet zomaar in 1 dag. Ik was ook echt ontzettend verlegen vroeger (durfde in de winkel of bij de bakker ofzo niet eens te zeggen wat ik wou) maar nu ben ik echt vooruitgegaan. Dit komt omdat ik met mensen omging die me léérden te genieten van alles en omdat ik soms heel diepgaande gesprekken voerde met mensen waar ik echt tegenop keek. Het heeft me ongeveer 2 jaar gekost om te zijn wie ik nu ben, en ik doe nog altijd mijn best om te genieten van het leven.
Als jij mensen toont dat je blij bent met wie je bent, zal niemand met je sollen. Negeer hun opmerkingen en probeer écht elke dag te genieten van je leven. Je leeft maar één keer!
En trouwens, ik ga naar de vierde en heb nooit iemand gezoend ofzo :slightly_smiling_face: Weet je wat me wel opviel? Zodra ik mezelf had leren accepteren en begon te genieten van mijn leven, kwam ik veel leuke jongens tegen. Op dit punt ben ik bijna met de jongen die ik leuk vind, en ik zou het al zijn geweest, mocht hij niet op vakantie zijn nu :slightly_smiling_face:
Haha, en die vibrator, tja. Koop er gewoon één ;p

een meisje in mijn klas had ook dat ze zo plat was, en ineeens zijn haar borsten gaan groeien en nu heeft ze echt een mooie maat, echt binnen een paar maanden gekregen dus dont worry komt nog wel!

en dat tongzoenen, ik ga nu naar 4vwo en heb net getongzoend, waar maak je je druk om? 3vwo is echt gewoon nog niet laat ik zou me zorgen gaan maken als je 20 bent ofzo. en zelfs dan, het heeft gewoon echt niks aan mijn leven toegevoegd hoor, dat zoenen? die jongen, waarmee ik zoende, die heeft iets aan mijn leven toegevoegd! dus beter wacht je op zo’n jongen :slightly_smiling_face:

Er zijn wel meerdere 15 jarige meisjes die zo plat zijn als een plank hoor. En toevallig hoor ik ook onder die categorie. Als jij laat zien dat je zelfvertrouwen hebt en dat het je niet uitmaakt dat je nu nog plat bent, dan zullen andere je daar echt niet op pakken. En wat vriendjes betreft, je kunt beter wachten tot je een jongen tegenkomt die je ècht leuk vind dan dat een van die jochies die toch maar voor het oprapen liggen.

Hihi.

Ik wou zeggen wat Koos zegt/zei.

Daarnaast: je moet ze van je moeder een klap verkopen? :flushed:

Haha sorry ik zag het al voor me :relieved:

Lees mijn signature.

Ik heb ook nog nooit gezoend hoor en ik ga nu naar 4havo :stuck_out_tongue:.
Maak je niet druk joh.

Dude
Een meisje dat naar de 3e klas gaat heeft echt nog geen vibrator nodig

hahahaa. ik heb me hierom doodgelachen.

maar OT: niet zeuren, gewoon wachten tot er iets groeit, wachten tot je een leuke jongen ontmoet, en pesters negeren :grinning: