ik weet niet wat ik moet doen

het is voor osn ook makelijker advies te geven watn wij hoeven het niet zlef te doen, ik zou het denk ik ook niet goed durven. maar doe gewoon wat goed voelt.

x

nee natuurlijk wil zn moeder niet dat hij die condooms uitprobeert, wat voor moeder zou dat willen?
nee ik weet niet, ik denk inderdaad dat hij dat zei om stoer te zijn voor zn vrienden,

vorig jaar maakte iedereen er altijd grapjes over van jullie lijken net getrouwt en hebben jullie nu al echt wat enzo …
nu maken mensen er nog steeds grapjes over van; daar heb je je ex,
terwijl we nooit echt wat hebben gehad en dan zou ik zo kunnen gaan huilen omdat ik hem zo mis… en ik hoef hem niet persee als mijn vriendje ofzo, maar gewoon vrienden zou ik al zo blij mee zijn, als we alleen maar gewoon hoi tegen elkaar konden zeggen…
en ik kan wel weer tegen hem gaan praten, maar ik weet dat hij dan heel onverschillig zou doen en dat het waarschijnlijk niets uitmaakt wat ik tegen hem zeg omdat hij toch niet wil laten merken wat hij denkt

ja het is heel makkelijk om te zeggen;
ga gewoon weer eens tegen hem praten
maar dat kan gewoon niet,
niet na elkaar een half jaar echt negeren en ontlopen

Mee eens :slightly_smiling_face: ik vind het ook een beetje raar dat zijn moeder wilt dat haar zoon condooms uitprobeerd :S volgens mij hebben ze liever dat ze er zo lang mogelijk mee wachten!

Het is idd makkelijk om het te zeggen, maar als je heel graag weer contact wil…
Dan zou je toch echt met hem moeten gaan praten.
Of zie ik dat verkeerd?

Woow lastig, succes!

ja hoe langer ik ermee wacht
hoe moeilijker het wordt denk ik…
ik ga gauw proberen om tegen hem te praten
dankjewel iedereen :flushed:

Succes^^ Mischien als je eenmaal met hem aan het praten bent, dat het dan heel makkelijk gaat , Gewoon doen!:slight_smile: