ik weet niet wat ik moet doen

.

een beetje ingewikkeld denk ik,
ik denk niet dat iemand het echt gaat snappen
en het klinkt ook heel raar zo
maargoed …

je hebt zn nummer toch?
sms dan iets van ‘zullen we weer normaal tegen elkaar doen?’ ofzo iets…

ja dat lijkt zo makkelijk om te doen
maar dat gaat gewoon niet ik weet ook niet waarom
ik wil zoiets gewoon niet doen denk ik

dat je een half jaar niet met hem gepraat heb is juist een excuus om te vragen hoe het met hem gaat. en dan komt de rest vanzelf. misschien kan je het later hebben over dat condoomgedoe.

jongens zeggen vaak zulke dingen om stoer te doen en indruk te maken mischien meende hij het niet maar zij hij dat tegen die vriend om hij mischien niet wou toegeven dat hij je leuk vond om hij niet zeker van jou was ? ik zou en sms-je sturen ‘weer vrienden’ ? en dan afwachten hoe het verder allemaal loopt

ik durf gewoon niet ineens weer tegen hem te praten
terwijl er niets is wat ik liever zou doen dan gewoon met hem praten

jaa dat snap ik wel, de eerste stap is moeilijk. Maar als hij is zoals ej beschrijft dat hij niet iets met een meisje begint als hij haar niet leuk vind, vind hij het michsien wel stoer, als je bij hem in de klas zit kan je met een vriendin ofso voorhem zitten en vragen om een potlood ofso dan kan je vanzelf verder praten ? of als hij jarig is feliciteren en zeggen dat het je spijt.

Maar, ontloopt hij jou echt? Of als je op school tegen hem zou willen praten kan dat gewoon?
Want zeg het eerlijk; er zit niks anders op dan weer contact met hem maken
het is heel moeilijk misschien maar het moet wel…

hij zit niet meer bij me in de klas helaas,
een vriendin zei ook;
ja mischien moeten we gewoon wat met een paar mensen uit onze klas afspreken en aangezien hij ook bij ons in de klas zat vorig jaar kunnen we hem ook wel meevragen want iedereen kent hem nog en dan kun je vanzelf wel weer tegen hem praten
dus dat is opzich ook wel een goed idee denk ik

*

eerst keek ik arrogant naar hem ja, dat hij snapte dat ik het niet leuk vond,
maar nu kijk ik inderdaad altijd heel onschuldig en zielig naar hem
best wanhopig geloof ik hihi

en als je bijna een jaar vrienden bent geweest en je hem al zo lang leuk vind moet je er voor gaan, want nu vind hij jouw nog leuk en msit hij je als je te lang wacht gaat hij je mischien vergeten. het klinkt hard , maar als het niks word kan je altijd verdergaan met negeren, en niks aantrekken van wat andere zegge gewoon doen wat jij denkt dat goed is en goed voelt

iedereen al bedankt voor de reacties in ieder geval!

sucses met wat je gaat doen :slightly_smiling_face:

begin een gesprek :]
en doe alsof je het vergeten bent oid.
heel spontaan doen.

alsof ik vergeten ben dat we een half jaar niet praten
haha nee doe maar niet
ik ga proberen om gewoon een gesprek te krijgen weer
maakt niet uit hoe het moet gewoon een keer

:drama:

hebben jullie kluisjes die met school pasjes open gaan ? wij wel als iemand haar/zijn pasje vergeten is word er altijd gevraagd of het bij iemand anders in kan. duss zorg dat je bij hem in de buurt bent als er verder niemand is die je kent dus dat het echt niet anders kan en vraag of je jas bij hem in het kluisej kan om je je pasje bent vergeten, probeer oog contact te maken met hem
sucses
x

nee gewoon sleutels dus dat kan niet echt want die heb ik áltijd bij me en dat weet hij ook
ach ik zie wel, mischien ben ik hem na een half jaar ook wel vergeten ofzo

uit het verhaal concludeer ik dat je dus nooit aan hem hebt gevraagd of het nou echt waar was dat hij dat zei.(wijziging: of hij het nou echt meent enz,o, want t lijkt me steerk dat een moeder wilt dat zn kind dat uitprobeerd:|) kun je er niet met hem over praten?. vraag aan hem of jullie een keer kunnen praten samen of bel m of iets…