ik weet niet wat ik moet doen

ik vond dat jullie gelijk hadden bij mijn vorige verhaal.
ik was van plan het eerlijk op te lossen, maar het wordt steeds raarder…

ik ben vrijdag direct naar rick toegegaan en heb hem gezegd dat het inderdaad mijn fout was. dat er een soort zwak nog steeds in me zat waardoor ik de kracht niet had julian weg te duwen.
rick bleef vrij kalm. ik heb hem gezegd dat het beter was als we uit elkaar zouden gaan, dat ik niets met julian ga nemen en dat onze relatie voor nu gewoon klaar was. dat ik twijfelde of ik hem wel zo leuk vond aangezien ik toch julian niets deed [kwa wegduwen ofzoo].

ik zag ook julian die dag toen ik gewoon buiten was voor het huis van sabine, een van mijn vriendinnen. hij kwam naar me toe enzo en hij wou me weer kussen en toen heb ik hem wel weggeduwd en zei ik dat het uit was met rick. dat is voor hem een soort bevestiging geweest dat hij me wel kon zoenen enzo. dat probeerde hij ook weer en ik heb hem weer weggeduwd en zei dat het niet eerlijk was tegenover rick en mezelf, dat het me speet dat ik hem misschien had laten denken dat ik met hem iets wou en het niet mocht gebeuren. dit had ik wel eerder moeten bedenken maar dat heb ik toen niet gedacht.

ik zat daarnet op msn maar ik heb me gauw afgemeld. zaterdag heb ik weer een feest en rick en julian denken dat ik met ze iets wil ofzo.
het is een soort strijd geworden. julian heeft nu in zijn naam staan ‘jij hoort bij mij baby! (k)’ en rick heeft gewoon nog ‘hartje mijn schatje lysa’ er in staan.
ik ben nog maagd maar ik heb gehoord ook op msn van een vriend van me, die ook bevriend is met hun dat ze een weddenschap hebben om te kijken wie met me iets mag hebben ofzo. degene die me het eerst het bed in kreeg mocht met me hebben.

ik heb er tegen beide iets over gezegd maar ze luisteren gewn niet, ze houden het in hun naam enzo en zeggen dat het echt niet gaat gebeuren en dat we toch al haast wat hebben.

[b]in het kort:
ik heb julian en rick beide verteld dat het me spijt en dat het niet had mogen gebeuren. ze reageerde er beide normaal op.
maar nu is er een soort weddenschap over mij ontstaan, ik heb niets met beide en ik heb besloten dat ik de komende maand sowieso niets met een van beide iets neem. ik ben gewn van plan ze te laten.
ze luisteren dus niet naar me en denken beide dat er toch nog liefde is enzo.

hoe kan ik ze laten merken dat ik er echt genoeg van heb en dat het niet had kunnen gebeuren?

liefs lysa. [/b]

allebei compleet negeren en zoveel mogelijk uit je leven bannen?

^^
ik wil dat echt maar mijn plan was zaterdag gewn lekker te feesten met mijn vriendinnen maar nu komt dit allemaal erbij … en mijn vriendinnen vinden julian allemaal leuk en gaan me sws pushen met hem alleen al te dansen, maar ik zie niets in beide meer.

Beetje dramatisch, vind je niet? Maar dat terzijde, negeeeer ze gewoon! Blok ze van je msn, gooi hun nummers van je telefoon en zeg nooit meer wat tegen ze. Want jongens die een beetje een zielige weddenschap gaan afsluiten over jou kun je het beste laten gaan (hoewel het me niets zou verbazen als 1 van de twee nog zou winnen ook).

Het gaat niet om je vriendinnen, het gaat om JOU. Doe niet zo slap en wijs die julian gewoon keihard af als je niet in hem geinteresseerd bent.

Jij weer, faalhenk.

bannen, negeren

ik zie het probleem nu niet zo ? ik heb mijn fouten herkend en tegen beide mijn excuses aangeboden. nu word ik gezien als een soort competitie, een lust object en ik vraag alleen hoe ik ze compleet kan wegkrijgen .

Totdat ze je innerlijk leren kennen, dan rennen ze hard weg.

^HAHA

als je me in het echt zou kunnen zou je over me kunnen oordelen, ik heb gewn herkend dat ik fout zat. ik heb sorry gezegd tegen rick en tegen julian omdat ik hem te veel heb laten denken.

Dat antwoord was gebaseerd op je gedrag op girlscene. En sowieso, je ging vreemd. Ja dan ben je een raar mens.

ik heb het uitgemaakt met rick, ik ben niets begonnen met julian uit respect voor ons alle drie. ja dit had ik me eerder moeten bedenken, dat heb ik niet gedaan.
ben ik nu gelijk fout? hartstikke veel mensen gaan vreemd, je noemt ze allemaal raar.

ik heb ook sorry gezegd. nou ik weet niet wat ik verder nog moet doen. :crazy_face:

@IMTRYINGIT
Ik heb het verhaal niet gelezen. Je vorige ook niet.
Maar JA, ALLE MENSEN die vreemd gaan, zijn raar. Nou en dat veel mensen het doen? Veel mensen plegen ook zelfmoord. Ook doen?! Als veel mensen het doen, betekent niet dat nog meer mensen het moeten gaan doen, alsjeblieft zeg.

@ ICExCOLD = AMEN!

Haha :’)

Vreemdgaan maakt meer kapot in relaties/vriendschap dan je lief is.