Ik weet niet wat ik moet doen

Hoi allemaal,
Ik ben al een tijdje echt stapelverliefd op een hele knappe jongen bij mij op school.
In de pauze zit ik eigenlijk altijd tegenover hem zo’n beetje, maar tot een gesprek komt het nooit omdat hij een andere vriendengroep heeft dan ik.
Ik weet echt niet hoe ik actie moet ondernemen, heb geen idee of hij mij wel leuk vindt…
Iemand een idee?
xxx

zoekfunctie.

Iedereen kan wel zoekfunctie blijven zeggen, maar je kunt beter gewoon voor haar het probleem oplossen.
Overigens, weet ik niet wat je moet doen want ik ben de grootste kluns ooit met jongens :'D

Haha dankje, want idd zoekfuntie zeggen kan wel maar daar heb ik niets aan :slightly_smiling_face:
Iemand een idee… ? Ik wil echt actie ondernemen maar dat is nogal lastig…

ik up wel ff mee :wink:
ik weet zelf ook geen raad

Zit hij trouwens niet bij je in de klas? -Anders zou je kunnen vragen wat voor huiswerk jullie ophebben oid, dan heb je tenminste al iets tegen hem gezegd :’)

oooh dat had ik ook.
heeft hij misschien hyves/ facebook/ msn? dan zou ik hem daarop toevoegen
dan een beetje kletsen enzo.
dan kun je zeggen; nou dan zie ik je morgen wel in de pauze.
zoek uit waar hij meestal rond hangt en ga je een beetje verdiepen in zijn hobby’s en muziek styl.
de meeste jongens voetballlen, leer dan bijvoorbeeld een bal hoog te houden.
leer een paar trucjes.

hopelijk heb j hier wat aan :slightly_smiling_face:
xoxo

Speel in de kantine het liedje ‘don’t cha’ van de pussycat dolls.
Draag een lange jas met daaronder een playboybunny pakje.
Spring op de tafel, doe je jas uit
En zing mee

Ohhh ik verveel me egt dood haha.

misschien gewoon ff wat oogcontact een een glimlach

Ja dat van dat glimlachen doe ik tot nu toe, maarja ik kan ook niet overdreven de hele pauze naar hem gaan zitten glimlachen… En zijn msn kan ik niet vinden, daar baal ik echt van!

niemand tips? :frowning_face:

misschien als je naar de les gaat vragen van waar moeten we heen. en als hij het ook niet weet moet je gewoon zeggen van pak je agenda dan , dan kan je meteen complimentere over zn agenda weetikveel heb nog nooit een vriend gehad dus vraag het niet aan mij :Z

Haha grappig, zit alleen dit jaar niet meer bij hem in de klas. Wel zelfde jaar en niveau…

Iemand een hele goede tip? :stuck_out_tongue:

Als je tijdens de pauze oogcontact hebt met hem, eens glimlachen, en dan een blad nemen en in met een dikke stift erop “alles goed? :grinning:” erop schrijven ofzo en dat tonen :] Dan moet hij wel glimlachen of erop ingaan. dat is het enige wat me momenteel te binnenschiet Zie het dus maar als een up n.n

Heeft ie hyves?
Ken je vrienden uit zijn groep?
Waar komt ie veel?
Zie je hem wel eens alleen lopen?
Er moet wel een mogelijkheid zijn om in gesprek te komen hoor.

Ehm, hij heeft geen hyves, oke, klinkt heel saai maarja :wink:
En ik ken wel mensen uit zijn vriendengroep maar dat zijn niet echt vrienden van mij…
En ik denk niet dat ik hem zomaar aan durf te spreken, wat zou ik in godsnaam moeten zeggen, haha :stuck_out_tongue: