okee, hier weer een zoveelste liefdes problemen topic haha. het wordt wel een lang verhaal denk ik…
nou ik ben zo door de war, ik voel me zo naaar…
ik praat al een aantal weken met een jongen via whatsapp en gisteren had ik hem voor het eerst gezien in een discotheek, er was paintparty dus iedereen zat onder het verf en ik zag er natuurlijk ook daarom niet op mijn mooiste uit (denk ik). hij whatsappte me: grote zaal x. ik zoeken, ik vond hem niet dus ik ging even een andere zaal in en liep via een grote trap weer naar beneden naar de grote zaal. in een keer zag ik hem staan met een vriend, ik herkende hem zo in een keer… dus ik er naar toe, ik tik hem zo aan en zei: heey.
hij ging even nog wat tegen die vriend zeggen en uiteindelijk liep die vriend weg, wij gaven elkaar een knuffel en beetje praten enzo. uiteindelijk zijn we shotjes gaan halen, en allebei 2 shotjes gaan drinken samen. we liepen weer terug naar een rustige plek, en daar hebben we gezoend. en later liepen we hand in hand de grote zaal in. er werd heel erg gespoten met verf en elke jongen daar had zijn shirt uit, dus hij deed dat ook. en wauw, zooo’n mooi figuuur, echt super fijn om vast te houden hihi. later zei hij: ik ga even mee met mn vrienden hoor. ik zei oke. hij gaf me een kus en liep weg. ik liep ook weg.
later zag ik hem nog staan met zijn vrienden enzo. dus ik later weer even naar hem toe. hij had zijn mobiel in zijn handen, en ik zag mijn whatsapp staan, hij had mij nog genoemd op whatsapp als: ? . ik werdt beetje boos. ik zei: heb je nou serieus mij nog steeds als ? genoemd?. en toen liep ik boos weg. hij kwam me niet achterna ofzo. later ben ik er weer na toe gegaan, en gevraagd of we konden praten.
hij ging met me mee, hij uitleggen dat hij de helft van z’n vrienden nog niet eens in zijn lijst heeft staan. en liet het zien, oke. later gingen we weer zoenen enzo. dus ik zei: ik begin je leuk te vinden. hij keek me heel lief aan en gaf me een kus. ik zeg: jij dan? zegt hij : ik jou ook.
later was ik nog heel lang bij hem, maar mijn bus ging dus. ik moest gaan, hij zei helemaal: jaaa ga volgende week ook weer enzo. en ik gaf hem nog even een kusje en ik zei: ik ga je missen. zei hij : ik jou ook.
maarja dus nu op whatsapp ik appte hem gisteravond: sorry dat ik soms zo boos deed.
hij appte vannochtend: maakt niet uit
ik: jaawel, ik schaam me best wel haha.
hij niet meer reageren. dus ik appte: je hoeft niks van me he?;p
hij zei: waarom niet?
ik zei: weetniet, denk ik…
hij niet meer reageren. terwijl hij wel online is geweest.
ik ben heel erg onzeker, ik heb echt een kut verleden gehad met jongens. ik ben zoo bang dat hij me anders had voorgesteld. dat hij dacht dat ik knapper zou zijn en vooral met die kut verf was mijn haar al beetje verpest… ik weet dus niet of ik nu dus door moet appen of niet. ik ben zo bang als ik stop met appen, dat hij mij ook niet gaat appen, en dat ik hem dan nooit meer spreek. bah…
sorry voor het lange verhaal, ik moest het echt even kwijt. bedankt voor het lezen alvast…