Ik weet niet wat ik moet doen.

Hoi meiden!

Ik ga proberen het zo kort mogelijk te houden.
Ik heb nu 8 maanden een relatie, het is altijs al een rommeltje geweest. 1 ding weet ik zeker en dat is dat hij heel verliefd op me is. Alleen ik weet niet meer wat ik voor hem voel. Ik weet niet of ik hem nog wel leuk vind. Maar bij de gedachte dat het uit is krijg ik al stress. Maar ik ben ook niet gelukkig met hem. Ik zit er best wel erg mee en kan al dagen niet slapen, hij is zo lief en ik wil hem niet kwetsen…

xx ik hoef trouwens geen ‘kut’ reacties want daar heb ik niks aan.

praat met hem maar hou hem niet aan het lijntje, daar heeft niemand wat aan. Zet alles even op een rijtje en praat en ben duidelijk en eerlijk naar hem toe…

Gewoon uitmaken. Wanneer jij je niet gelukkig voelt dan is er niet veel aan te doen. Je kunt natuurlijk eerst met hem erover proberen te praten. En als dat niet helpt moet je er toch in gaan geloven dat deze relatie niet zal werken. Er zijn zat andere jongens.

Ben je gelukkiger zonder hem?Zo ja…Uitmaken.
Een relatie waar jij je niet gelukkig in voelt heeft ook geen nut.En jij houdt hem hierdoor aan een lijntje.Ook niet zo best.

Het klinkt misschien raar, maar ik ben niet gelukkig met hem maar ook niet zonder … Hij is mn beste vriend en dat is best lastig

Het kan niet beide zijn. Sorry, maar je zit dit nu gewoon te verzinnen.

Hmm, ik snap je… Je wil hem natuurlijk ook niet kwijt als je beste vriend. Maar het is toch echt het eerlijkst tegenover hem om het uit te maken, aangezien je niet gelukkig met hem bent. Hij zal het vast snappen, en wie weet wil hij nog vrienden blijven.

dit is niet echt te volgen, zoek eens zelf maar eens wat uit voor je ons de vraag stelt

Je bent niet in het bijzonder hem te verliezen, maar om iemand te verliezen die altijd voor je klaarstaat. Meid, hoe moeilijk het ook is, je houd hem aan het lijntje. Hoe langer je doorgaat hiermee, hoe erger je hem zult kwetsen. Ja, je zult hem dan meer kwetsen dan als je het nu eerlijk vertelt.

Ik heb ook zo’n soort situatie gehad en ik ging te lang door, ik heb daar zo’n spijt van. Eerlijkheid is de basis van alles, hoe eerlijker je blijft, hoe minder problemen je zult hebben. Of minder groot in elk geval.

Ik denk dat je in die situatie moet zitten om het te snappen. Ergens snap ik wel wat je bedoeld. Ik heb een superlieve vriend maar zo nu en wordt ik knetter idioot van hem. Dan denk je ook wel eens als ik boos op hem ben, ben ik beter af zonder hem? Maargoed, dan voel je toch weer dat je hem ontzettend gaat missen en te veel van hem houd om het uit te maken.
Jouw situatie is het wat ernstiger denk ik, maar ik snap je gevoel wel.
Het is beter om het tegen hem te zeggen denk ik, zoals veel meiden al zeggen. Je moet hem ook niet aan het lijntje houden.
succes c:

^^

Ik zat in precies dezelfde situatie dus vind t helemaal niet raar :slightly_smiling_face: Ik was altijd gewoon blij enzo als ik bij hem was, gewoon omdat hij heel lief was en ik me heel erg bij hem op m’n gemak voelde. Maar ik was steeds meer aan het twijfelen over mijn gevoelens voor hem. Uiteindelijk heb ik het met hem uitgemaakt, en ik denk wel dat het de goede keuze is geweest.
Ik snap wel wat je bedoelt als je zegt dat je in feite niet gelukkig met hem bent en ook niet gelukkig zonder. Dat gevoel had ik ook, omdat m’n vriend wel ook echt een van m’n beste maatjes was. Uiteindelijk moet je je laten volgen door je gevoel! Je kan met je hoofd wel allemaal redenen bedenken om bij hem te blijven, maar the heart wants what the heart wants…