Ik weet niet wat ik moet doen

Weg

Hij heeft zelf niet aangegeven wat jij kúnt doen. Dus ik zou niets forceren, want dan ga jij hem teveel aandacht geven en dat zal irritant voor hem worden. Zijn gevoel is dus minder voor jou, maar hij houdt nog altijd wel van jou aangezien hij jou erover geruststelt en hij jou niet kwijt wilt.
Ik zou in ieder geval gewoon afwachten. Als zijn gevoel aanhoudt moet je er heel goed over met hem praten misschien dat jullie dan tot een conclusie kunnen komen.

Na een aantal jaar veranderd “verliefd” in “houden van” zeggen ze…

verder heb ik geen ervaring dus geen tips. misschien zitten jullie even in een dipje, geef in ieder geval niet zomaar op!

Misschien moet je hem een beetje met rust laten?
Ik weet niet hoe vaak jullie elkaar normaal spreken enzo.
Maar ik denk dat als je even zelf iets minder initiatief neemt, hij misschien merkt wat hij mist en meer moeite doet om dat terug te krijgen?

Dit zou mijn verhaal wel kunnen zijn met m’n ex.
Heb net hetzelfde meegemaakt toen we 3 jaar samen waren, jammer genoeg kun je er niet heel erg veel aan doen. Het enige is samen leuke activiteiten doen, en niet te veel verwachten dat hij constant gaat zeggen dat hij van je houdt.
Maar als het niet terug komt bij hem dan houdt het denk ik op. Ik en m’n ex hebben het zo nog een half jaar volgehouden hoe jij het nu beschrijft, toen het daarna gedaan was, was ik dan ook opgelucht omdat het zo kut ging.

Ik hoop dat het terug goed komt tussen jullie, geniet van jullie gezelschap met elkaar en doe leuke dingen samen.

Ze zeggen dat een goede relatie zijn ‘ups & downs’ heeft. Ik denk dat je hem het beste een beetje tijd & ruimte kunt geven. Je moet zeker niet nu opgeven. Elke ‘down’ die je overleeft, maakt de relatie weer sterker.

Ik heb dit een paar maanden geleden ook gehad. Mijn vriend zei dat hij een ‘break’ wilde en uiteraard was ik natuurlijk helemaal overstuur. Net als bij jou was het dezelfde avond al weer goed en sindsdien is het alleen maar beter. Ik denk dat mijn vriend de bevestiging nodig had dat ik hem niet kwijt wilde en nog steeds gek op hem was. Ik hoop voor je dat het bij jou hetzelfde zal zijn. Sterkte!

[i]hey meiden,

ik vindt een jongen heeeeeeeeeeeeeel erg leuk !
hij kijkt echt de hele dag naar me, en als ik hem dan aankijk kijkt hij snel weg.
ik wil hem laten merken dat ik hem ook leuk vindt.

maaaar, ik ken hem nog niet zo goed.
en hij mij ook niet.

kunnen jullie helpen?
xxx[/i][b][font=arial][color=rgb(51, 68, 102)]

[/b]

^ Ik denk niet dat je kunt zeggen dat hij je leuk vindt als hij alleen maar naar je kijkt, maar jou niet kent. Ik neem aan dat hij je gewoon knap vindt.
Als eerste zou ik maar eens een gesprek met hem aangaan.

Dankje meiden, ik voelde me gister heel leeg en ik had mn telefoon maar uitgezet en naar de stad gegaan met een vriendin. Deed hem 's avonds pas weer aan en had een hele lange sms dat zijn hart dit niet wilde, en dat hij echt niet zonder me kon en of ik vandaag langs kon komen. Dat heb ik gedaan en het was eigenlijk heel erg fijn… Ik hoop maar dat alles goed komt!!

Wat fijn! Als het tegenzit; gewoon leuke dingetjes gaan doen met je vriendinnen, leuke afleiding zoeken & je hart luchten, helpt heel erg!

Het lijkt alsof het weer beter is omdat je moest huilen, dat laat zien hoeveel je voor hem houd.
Geef hem als het even niet lekker gaat een stevige knuffel en laat blijken wat jij voor hem voelt.