Ik weet niet wat ik moet doen?! Please help me..

Hoi hoi, ik zal het proberen een beetje kort te houden, maar ik heb ongeveer 3 maanden iets met een jongen gehad, leuke momenten, soms ook wat mindere momenten. Ongeveer 3 weken geleden ging hij op vakantie met vrienden. Hij zei ongeveer 2 dagen van te voren, voordat hij op vakantie ging, dat hij zich wel als vrijgezel ging gedragen op vakantie. Nou, dat vond ik natuurlijk volkomen belachelijk en was er ook echt kwaad op. Toen hij terug kwam van vakantie, begon hij weer te praten, maar deed ik heel erg kortaf en negeerde hem af en toe. Maar ik merkte, dat hij mij toch weer probeerde terug te krijgen en erg zijn best deed (dat mocht ook wel). 1 week later bleef ik bij hun slapen, bij zijn zusje, want dat is ook een vriendin van mij, was helemaal niet ongemakkelijk en zelfs gewoon erg gezellig, ook met hem! Hij probeerde me toen te zoenen, toen zij het niet zag, maar ik trok terug, want ik vond dat hij dat niet verdiende. Toen ging ik naar boven met zijn zusje en mijn vriendin natuurlijk. En toen ging ik weer naar beneden om even een glaasje water te halen (ik wist niet dat hij ook weer beneden was). Hadden heel even gepraat, over t feit dat ik het nergens op vond slaan, wat hij tegen mij zei voordat hij op vakantie ging… Gaf hij mij natuurlijk gelijk in, en hij had er ook erg veel spijt van en hij zei ook dat hij daar niets heeft gedaan op vakantie, omdat hij toch wel veel aan mij dacht (of het waar is, zal ik nooit achter komen, maar ik zal het maar moeten geloven dan…) daarna hebben we dus wel gezoend, na dat gesprek. Nou ik ging slapen bij mijn vriendin en dag erna moest ik al weer vroeg op, om te gaan werken. Die vrijdag bleef ik ook bij hun slapen, ook samen met mijn zusje, want ik ging met mijn zusje en vriendin uit, maar mijn ex ging ook samen met zijn vrienden met ons mee uit.
Toen wij thuis kwamen, bleef een vriend van hem ook slapen, maar die sliep op de kamer waar ik eigenlijk zou slapen, want mijn zusje sliep bij onze vriendin. Dus ik sliep bij mn ex in bed… Van het een kwam het ander en ja, je raad het al, seks…
2 dagen later, was ik weer bij hun, want ik had beloofd voor hun te koken (ze waren alleen thuis heel die week btw). Hij negeerde me compleet. Dus ik was er gewoon helemaal klaar mee…
2 dagen later ging ik op vakantie, had niks meer van hem gehoord, maar ik had ook niets meer van mij laten horen (ook niet helemaal correct…)
Toen ik terug kwam van vakantie, vroeg die hoe mijn vakantie was geweest en hadden we toch even een kort gesprekje via whatsapp gehad.
Die avond kwam zijn zusje en vriendin van mij bij ons.
Zij vertelde, dat hij het jammer aan mij vond, dat ik in die tijd dat we iets hadden, nooit begon met praten via whatsapp en dat hij het gevoel had, dat het van een kant kwam, hij vind me nog wel steeds leuk.
Nu voel ik mezelf een beetje schuldig en wil graag weer even met hem praten (heb ik al aan hem gevraagd of hij dat wil en hij zei dat hij dat wil)
Maar moet ik nu gewoon een gesprek gaan beginnen via whatsapp en dan vragen of hij toch even een keer langs wil komen, om te komen praten?

Hoop op een beetje goede tips!
Alvast bedankt…

heee, dat is inderdaad best wel lastig maar ik vind dat als jij hem ook nog leuk vind je gewoon op whatsapp moet gaan praten en dan kan je vragen of hij langs wilt komen om even te praten of je gaat naar hem toe en praat daar met hem. maar ga in ieder geval praten ik heb net zo’n soort iets mee gemaakt en ik ben hem daardoor kwijt geraakt… nouja succes en hopen dat jullie weer iets krijgen als het allemaal goed komt! xx