ik weet niet wat ik moet doen ;o

heehee! (:
Ik ken een jongen vanaf dit begin van het schooljaar, en hij vindt me leuk en ik hem ook. maar hij wil naar de film met me en ik durf niet eens te zoenen! ik schaam me ook een beetje voor hem, omdat hij niet superknap is. en ik ben bang voor de reacties van de mensen op school als ze horen dat ik met hem heb…! ik weet gewoon niet of ik met hem moet nemen, want als ik nou zeg dat ik niet met hem wil, dan gaat hij me misschien vergeten en wordt verliefd op een ander en dan krijg ik weer een schuldgevoel… ooja, en ik heb iedere keer als ik met een jongen neem die ik echt leuk vind, dan voel ik me ineens heel raar en voel ik me zo schuldig dat ik het uitmaak… dus ik weet gewoon niet wat ik moet doen. Heeft iemand nog tips? ;O

xxxxxxxxxx

het maakt tog niet uit wat anderen seggen , als jij hem leuk vind zou ik gwn met hem nemen…

Als jij een jongen leuk vind dan maakt het toch niet uit wat anderen ervan zeggen. Als jij hem maar leuk vind. Maar dat vind je dus niet want anders kan het je niks schelen dus ik zou niet met hem nemen. Je houdt hem zo alleen maar aan het lijntje.
Of ga naar de bios en kijk hoe dat uitvalt en dan kan je altijd nog met hem nemen of niet…

Je vindt hem leuk, dus ga met hem uit, en shoot de eerst en de beste die ook maar wat te zeggen heeft over hem.

Piece of cake

ja je kan het opseminst proberen en dat die niet superknap is maakt niet uit tenminste niet dat heel de school achter hem aan zit:)

en dat je niet durft te zoenen dat gaat vanzelf zo niet blijf je bang zeg het eerlijk niks om je over teschamen dan kan die het tenminste begrijpen en gaat die niet denken van hmm ze vind me misschien toch niet leuk ect

gewoon doen!
ik had ook een keer met iemand die niet knap, was maar ik vond m wel leuk, en veel mensen vonden het dom enzo… dat vond ik dan wel irritant enzo maar als je gelukkig bent! het was wel al heel gauw uit hoor, maar dat kwam daar niet door haha.

Amen

wrm maken meisjes zich altijd druk om NIKS?!

ten eerste: je vindt hem blijkbaar niet leuk, aangezien je je voor hem schaamt.
ten tweede: waarom zou je niet gewoon met hem af kunnen spreken voor de bios ALS VRIENDEN ? dan zie je vanzelf wel hoe het loopt en of je toevallig de aandrang voelt om hem te zoenen.
en wat dat zoenen betreft, (wat zei je ook alweer, je durft het niet?) gewoon kijken wat er gebeurt. je hoeft niet te durven, het gebeurt gewoon (of niet natuurlijk :stuck_out_tongue: )

nee Cheesecake.

Juist een jaar geleden vroeg een jongen me ook naar de film maar mocht ik niet van m’n pa, dus zei ik dat en eigenlijk heb ik nu een beetje spijt dat ik hem niet ken. :confused:

:ok_woman: