Heeeee, ’
ik zit met een probleempje, ik heb een paar weken terug een hele leuke jongen leren kennen via internet, we skypte iedere dag en waren ook de hele dag aan het praten op whatsapp en raakte maar niet uitgepraat, toen opeens zijn ex weer tegen hem begon te praten maar hij vond mij leuk en had ook nog wel gevoelens voor zijn ex. Uiteindelijk hebben we toen afgesproken en was het echt een top dag maar een paar weken later had hij ook weer met zijn ex afgesproken en zei hij dat hij liever voor haar ging omdat zei in de buurt woon en ik 2 uur met de trein moet reizen voordat ik bij hem ben. We praten nog wel als vrienden en hij verteld mij ook alles maar hij heeft zo vaak ruzie met zijn ex en ik denk dat zei hem niet verdient want ze behandeld hem echt als oud vuil. Toen kwam die deze week aan dat hij de verkeerde keuze had gemaakt en mij terug wilde en gisteren zegt die weer dat die twijfelt en zijn ex toch ook nog een kans wil geven, maar hij wil mij ook niet kwijt. Ik weet echt niet meer wat ik moet doen, ik heb hem nu al zo veel kansen gegeven maar heb ook nog steeds gevoelens voor hem en zou niet liever willen dan gelukkig met hem zijn… maar van de andere kant weet ik het ook weer niet want ik voel me nu net 2e keus en het is steeds dan wil die mij en dan zijn ex, ik word er een beetje ziek van! Heeft iemand tips hoe ik dit op kan lossen en hem duidelijk kan maken dat hij fout zit bij zijn ex? Of moet ik juist het contact verbreken en hem laten gaan?
Geef hem de keus. Hij moet kiezen tussen jou of die ex. En dan moet hij zich aan die keus houden.
Hij weet zelf volgensmij niet goed wie hij nou wilt en ik snap dat je je 2e keus voelt maar ik zou gewoon 1 keer duidelijk zijn en tegen hem zeggen okee wie wilt je nou mij of haar want ik kan niet meer wachten want hier wordt gek van. Mischien kiest hij jou mischien kiest hij haar maar dan heb jij wel duidelijkheid.
Deze jongen heeft het waarschijnlijk ook moeilijk maar heeft ook een luxe probleem. Hij heeft de keuze tussen 2 meisjes die hem heel graag willen en hij moet kiezen. Aan de ene kant snap ik dat hij voor zn ex gaat; “lekker vertrouwd” en aan de andere kant is het raar dat hij zo vaak ruzie met haar heeft en jou om hulp vraagt… Als ik jou was zal ik er niet meer heel lang in blijven hangen. We zijn jong, en hebben genoeg keuzes toch? Misschien iemand lekker in de buurt? hahaha. Succes x
Hij moet idd kiezen…
Je verdient het niet om afhankelijk te zijn van wat/wie hij op dat moment wil…