Ik weet niet wat ik kan doen

Heey meiden:

Ik kom vast heel wanhopig over maar ja, ik zit dus op de middelbare en zit net 2 maanden bij een HELE LEUKE jongen in de klas niet HEEL veel meiden vinden hem leuk maar ik wel en echt HEEL ERG nou ben ik zo iemand dat ik hem dus TOTAAL NIET durf aan te spreken (dat komt denk ik vooral omdat ik niet weet wat hij van me vindt en verkeerd kan reageren)en ja dat is ook nie echt wat ik graag doe maar ik wil echt heel erg graag iets met hem ik ben opzich niet lelijk maar ook denk ik niet de knapste dus j en ik weet ook nie of hij mij wel wat vindt mijn vraag is dus soort van: wat moet ik doen moet ik überhaupt iets doen en hoe weet ik nou echt of hij me wel ziet staan

K hoop echt dat jullie me kunnen helpen tnxxxx alvast

Maakt het uit hoeveel meisjes hem leuk vinden?
Maar ik denk toch proberen te praten? Begin over school, huiswerk, toetsen, het weekend?

App hem gwn een x ofzo als je zijn nummer hebt. Of stuur hem een keer dm op insta. Alles op social media is sws makkelijker dan in het echt.

Nee sociale media maakt ales kapot

Ik denk dat je gewoon niet zo onzeker moet zijn en jezelf zijn. Ga gewoon een gesprek met hem aan in de pauze, of ga een keer naast hem zitten tijdens de les.

Ga met hem praten, lijkt enger dan het is…