Ik weet niet wat ik hiermee moet...

Heeyy,

Ik ben dus met een jongen bezig volgensmij dan maar het is allemaal heel vaag

Ik ken hem nu 1,5 jaar ongeveer ik ging eerst vaak met een goede vriend van hem om maar uiteindelijk sprak ik ook wel eens met hem af.

Hij heeft toen gezegt dat hij mij leuk vond, dat was begin 2015, maar uiteindelijk is er verder niks van gekomen. Ik kreeg dan om de zoveel tijd een berichtje om weer eens te chillen dat was dan gezellig en dan hoorde ik weer een hele tijd niets van hem en zo verder.

Ongeveer 1,5 maand terug spraken we weer eens af en hebben elkaar toen ook gezien met carnaval. We hebben toen ook gezoend en hij vertelde toen ook weer dat hij mij leuk vond. Een dag later spraken we ook weer af en gingen we naar zijn vrienden toe. Waar er toen gevraagd werd of ik zijn vriendin was waar hij op antwoorde nog niet. Daarna hebben we nog een paar keer afgesproken en was alles ook gewoon gezellig.

Maar nu een paar weken verder moet alles van mij kant afkomen. Hij vraagt niet meer om af te spreken en stuurt ook niet meer uit z’n eigen een berichtje. Als ik hem iets stuur praat hij wel gewoon met kusjes terug en reageert hij opzich wel lief terwijl hij de keer daarop weer super droog reageert. Ik heb hem nu ook al 2 weken niet gezien en ook nauwelijks gesproken, alleen als ik hem iets stuurde, waar hij dan opzich wel leuk op reageerde.

Ik weet niet wat ik hier mee moet want ik krijg echt tegenstrijdige signalen van hem.

We zijn allebei vrij verlegen en misschien denken we ook allebei hetzelfde over nu moet de ander maar iets laten horen.

Sorry voor mijn lange verhaal, maar ik wil wel graag weten waar ik aan toe ben, ik vind hem erg leuk in ieder geval.

Hebben jullie een idee van hoe ik het er het beste met hem over kan hebben of iets wat ik moet doen.

Misschien vindt hij dat alles van zijn kant moet komen en wil hij jou juist een beetje moeite laten doen? Of hij is bang dat hij ‘‘te beschikbaar’’ is en probeert dat nu te vermijden door minder van zich te laten horen. Ik denk dat het het beste is als je dit gewoon met hem bespreekt, anders blijf je alleen maar raden. Wees gewoon eerlijk en vertel hem wat je dwarszit, dat is het beste. :slightly_smiling_face: Succes!

Ja, ik denk ook wel dat hij denkt dat alles van hem af moet komen. Hij is verlegen en toch zegt hij telkens dat hij je leuk vindt, dat is niet niks. Als jij er dan een beetje om heen draait maak je hem misschien wel onzeker (dit zijn aannames, maar dit maak ik op uit je verhaal).

Als jij hem ook leuk vind moet je hem vragen om wat te gaan drinken. Dan laat je zien dat je ook interesse hebt en is alles direct een stuk duidelijker :slightly_smiling_face: Succes, ik weet hoe lastig het is :wink: