Ik weet niet wat ik aan moet met een jongen.

Oke, even bij voorbaat:
Dit wordt een lang verhaal, en ik snap het wel als mensen geen zin hebben om het te lezen. Maar ik hoop 't wel.

Nou het begint allemaal een hele tijd geleden, ik had een jongen op msn, en waarvan ik hem kende wist ik toen al niet. We noemen hem wel even ‘‘J’’
Ik woon zo’n drie kwartier bij hem vandaan met de trein denk ik.
Maar je kent het wel, we begonnen te praten enzo. En het was allemaal heel gezellig, en hij had in zijn msn naam, wat is je nummer?
Dus ik gaf mijn nummer, en zo gingen we ook smsen, eerst was het nog ik verveel me wat ben jij aan het doen zoiets.
En op een avond lag ik in bed, en kreeg ik een sms:
I kinda like you.
Nou ik was helemaal blij en vanalles en nog wat.
Ik ging niet mee naar bv het zwembad ofzo, om hem te kunnen spreken en van die dingen.
Ik bekeek hem elke dag wel 1OOO keer op hyves enzo.
Nou we vonden elkaar dus leuk, en er kwamen nog veel meer lieve smsjes van ja ik wou dat ik bij je kon zijn dit dat.
Allemaal van die dingen, en ik vond hem echt heel leuk.
Ik wou zo graag een keer naar hem toe gaan, ik vertelde al mijn vriendinnen over hem, maar hun vonden hem maar raar, behalve mijn vriendin M, die vond het wel leuk enzo.
Maar opeens, werd het allemaal minder, en ik zat er zo erg mee, en opeens, spraken we elkaar nooit meer, het leek wel of hij me volledig negeerde gewoon.

Dus ik was er kapot van, en ik heb elke dag nog zijn hyves bekeken enalles, ik sloeg alle foto’s van hem op.
Tegen vriendinnen zei ik dat ik over hem heen was enzo, want ik schaamde me er een beetje voor.
maar eigenlijk huilde ik soms gewoon om hem.
Zo leuk vond ik hem, en dat had hij niet eens door.
Na een tijdje, was ik wel over hem heen, en 't ging gewoon goed enzo.
En toen alles gewoon lekker ging enzo.
Zegt ie opeens op msn: Hoi.
En ik dacht, nee
nee nee nee nee, niet tegen hem praten, niet terug praten want je valt weer terug. Maar ik met mijn domme kop ging terug praten.
Maar het was niet gelijk dat ik hem weer helemaal leuk vond en hij mij, maar wel weer steeds meer praten enzo. Lachen, we hadden zo veel lol.
En nou is ie dus weer gewoon terug.
En vind ik hem weer leuk
En het ene moment, is ie zo lief, zegt ie jij bent lekker lief leuk dit dat.
En dan denk ik, meen je het nou of niet
, want ondertussen zit hij wel ook andere meisjes te krabbelen en alles. En ik weet dus niet of hij het meent.
Hij praat wel vaak over dat ie blowt soms enzo, en daar voel ik me ook een beetje raar bij. Maar oke. Ik vind hem dus weer leuk, en hij is dan dus het ene moment heel lief, wat ik al zei. En het andere moment, is ie gewoon weer saai, en bot. En praat hij niet, (ikmoet ook bijna altijd hoi zeggen ) enwe waren voor de grap getrouwd, en blabla allemaal heel leuk enzo. En een paar dagen geleden smste hij van ik ben best el trots adt ik met jou ben getrouwd enzo, en dat vond ik zo lief, en toen zei ik dat ik ging slapen en toen zei die opeens weer, ik hou van jou(L) Dus toen dacht ik echt, oh nee. OOOOOO NOOOO.
Ik ging m toch weer een kans geven, en hij was wel weer lief enzo, en toen ging ik gister weer met m smsen, en telkens als ik iets liefs zei, begon hij over iets anders. En nou weet ik dus gewoon niet wat ik moet doen.

Dus hulp is hier wel op z’n plaats.:blush:

mn titel is btw eigenlijk wel dom.
Maar goed. :blush:

O gosh,
Ik heb echt bijna hetzelfde meegemaakt, ik begrijp precies hoe jeje voelt. Echt kut zo’n situatie. Toen het bij mij gebeurde was ik er ook helemaal kapot van toen we ineens geen contact meer hadden en ook hetzelfde over die foto’s en hyves in de gaten houden enzo echt heel irritant. Maar vandaag de dag heb ik ook niet zo heel veel contact meer met hem en ik ben zo’n beetje over hem heen ookal begrijp ik zelf nog steeds niet waarom het ineens over was… Hij is verandert x] Klaar.
Maar okee hier heb je niet veel aan. Bij mij was ook nog het probleem dat hij vond dat ik niet genoeg initiatief toonde… Misschien vind hij dat ook? Misschien niet hoor maar vaak heb je het niet door. Jongens vinden het ook vaak niet leuk als je vaag doet bijvoorbeeld zullen we misschien morgen chillen ofzo? Als je begrijpt wat ik bedoel :stuck_out_tongue:
Wat ik soms deed alsie weer raar deed was hem een beetje gaan negeren en kijken wat er gebeurt. Of hij naar jou ‘toekomt’ of naar een ander gaat om het ff kut te zeggen. Misschien kan je ook met jezelf afspreken om 2 dagen achter elkaar niet op zijn hyves te kijken enzo, misschien zwakt het dan ook een beetje af ookal is het moeilijk in het begin.
Veel succes in ieder geval en hou ons op de hoogte [als je wilt tenminste xD], we zijn er voor je ;]

Dat is best wel een kutsituatie… Maar je hebt hem dus eigenlijk nog nooit in het echt gezien? Opzich is het wel echt iets voor jongens om de ene keer heel lief te zijn en dan weer bot. Net als sommige meiden als ze ongesteld zijn xD. Ik denk dat het niet erg is om met hem verder te gaan, maar miss moet je hem eerst wat beter leren kennen. Ik weet de situatie ook niet helemaal maar anders mag je me altijd noten.:wink: Succes meis.

Xox

Ja ik hou jullie zeker op de hoogte.
En dankjewel alvast!

maar weetje wat het ook is.
Als we aan het eten zijn,
wil ik snel klaar zijn
om hem te kunnen spreken,
Savonds blijf ik laat op,
om hem te kunnen spreken.
En als ik even naar boven loop als ik bv onder het eten iets moet doen zogenaamd, zeg ik tegen mezelf, je gaat gewoon even kijken of iemand iets heeft gezegt, maar in mijn achterhoofd weet ik dat ik gewoon ga kijken of hij iets heeft gezegt.
En dan denk ik weer het ene moment: Oke hij is echt dom, ik laat hem gewoon hij is het niet waard, en dan komen de lieve woordjes weer.
En ik ben weer verkocht.
Ik kan er gewoon niet vanaf komen, terwijl ik dat het liefste wil.
Hij maakt ook vaak beats, en als hij er een stuurt, luister ik hem ook hele tijd enzo. En als ie op afwezig staat, wacht ik gewoon tot ie online komt ofzo.
T is echt te erg.:blush: Vanavond zal ik hem vast weer spreken…

Dat doen die rotzakken altijd !!! :anguished:?
Ik heb het al zooooovaaaak mee gemaakt :S
Het is gewoon kut en dom en verrot en als je het tegen ze zegt is het van;
huh doe ik dat sorry. was even druk bezig ofzo (maar dan weet je dat hij het volgende keer gewoon weer doet ! )
Wat ik heb gedaan met die jongens is vergeten… je verdient iemand die als eerste tegen jou begint te praten op msn, waar je niet zoveel moeite vor hoeft te doen om het gesprek lekker te houden. ik zeg niet dat je hetzelfde moet doen maarja.

heb je hem ooit gezien?

Nee, en van de ene kant is het kut, maar van de andere kant weet ik niet of ik hem wel wil zien.
Want, als ik hem dan heb gezien, en we zoenen bijvoorbeeld.
En dan ga ik weer naar huis, wat dan.
En hijgaat weer bot doen, dan denk ik heletijd terug aan dat moment enzo…

jongens zijn vaag. ongeveer hetzelfde gehad maar dan wat minder erg (ik moest er niet om huilen enz) i don’t knooow! klinkt niet oftie heel goed voor je is, maar ik weet niet. ik ken hem natuurlijk niet …

Ik huil ook niet dagelijks om m hoor.:blush:
Dat was alleen eerst,

Ik heb 'm net weer gesproken, ik had al verteld over dat zogenaamde trouwen, en hij had toen in zijn naam van gelukkig getrouwd :$.
En net is hij ergens anders op de computer online gekomen ofzo, en stond dat nog in zijn naam, en ik was gelijk echt zo van, omg hij is online
en omg, het staat in zijn naam.
En toen ging die beetje praten en toen tv kijken.
En toen zei die dus weer bye baby (L)
En oke, dat is echt niks als een jongen dat zegt, maar in dit geval is dat dus weer lief enzo, en straks is het vast weer bot. En ik heb ook echt het gevoel dat ie dat, en alle andere lieve dingen die die zegt van je bent mooi enzo, ook tegen andere meisjes zegt. Want zo is hij wel een beetje.
Dus dat is wel weer fijn haha.