ik weet niet wat hy wilt? alleen sex of meer?

[i] hee,
ik vind een jongen leuk maar hy doet net alsof hij mij ook leuk vind ( weet niet of het echt of nep is ) enzo maar ik denk dat hy alleen maar sex wilt (wat ik natuurlijk nog niet met hem heb gedaan want hy is niet mijn vriendje) maar als we het er op msn over hebben dan eindigt ons gesprek meestal over sex, hy is ook 5 jaar ouder als mij maar hy gedraagt en ziet er jonger uit. maar laatst zei hij ook op msn dat hy mij wou zien en dat hy naar mijn school zou komen, hy was ook echt naar mijn school gekome maar had zijn arm om een andere meisje heen :s, en als ik dan vraag waar dat op sloeg zegt ie dat het een goede vriendin van hem is, maar dat meisje zegt zelf dat hy heeft gezegt dat hy der leuk vind

wat moet ik nou:$?

Liefs, [/i]

bij twijfel; niet doen >_>
klinkt als n player! :woman_facepalming:

up!

Laat deze jongen maar.:v

ja maar dat is het nou juist, dat probeer ik ook maar ik merk dat als ik ruzie met hem ofzo heb dan ga ik ruzie maken met iedereen en doe dom tegen iedereen, en als hij lief doet tegen mij dan ben ik zo vrolijk als iets,
zelfs mijn vriendinne en vriende die merken dat :frowning_face:

Klinkt inderdaad als een player die gewoon seks tekort heeft.

Playaaaaaahhhhh

jaa idd, maar ik kan hem niet vergeten, klinkt miss raar maar hy doet iets met mij.

Nah, dan moet je er maar achter komen op de nare manier.

hoe bedoel je?

Gebruiktworden/gebroken hart/ iets in die zin.

hoe moeilijk het ook is; blokken+verwijderen ( hyves+msn) verder gewoon negeren als je hem ziet. Geloof me. Been there, done that.

dude, lees even wat je hebt geschreven terug. ik hoop dat het dan duidelijk genoeg voor jezelf is.
ouder; willen verder dan handjes vasthouden (:
gesprek eindigt in SEX hoe overduidelijk?
arm om ander meisje; playa

FORGET HIM
:headbang2

Negeren, klinkt als een jongen die ik ken en ik waarschuw trap niet in die val…

hoe was het afgelopen met die jonge?

Hij is een grote player, die met tientallen meisjes afspreekt…begon zelfs met mijn zusje te flirten…

Je moet hem niet nemen omdat er op het ogenblik misschien geen andere leuke jongen is, je waardigheid is veel belangrijk dan aandacht van een persoon die achteraf gezien niets waard is (behalve dan veel pijn en verdriet)

Inderdaad. Je geeft het nu op, of komt er later achter…
Ik zou hem laten. Je bent meer waard dan een vieze player.

Dumpen die handel.