Ik weet niet wat hij wilt maar ook niet wat ik wil.

Hey meiden

Ik heb een jongen leren kennen op zijn werk. Hij werkte bij de MC Donalds en bracht het eten naar de mensen toe (nieuw concept van MC). Daar heb ik hem twee keer gezien en ook gesproken… Toen heb ik via zijn voornaam zijn facebook opgezocht en nadat ik werd overgehaald door mijn vriendin heb ik hem een vriendschapsverzoek gestuurd. Die werd geaccepteerd en hij zei dat hij niet dacht dat wij elkaar konden. Ik heb toen gezegd dat het een foutje was geweest maar hij had mij niet verwijderd we waren nog steeds FB-vrienden.

Toen twee weken geleden kreeg ik een bericht op FB-messenger van hem met de vraag of ik toevallig bij de bushalte stond… En zo hebben we eigenlijk contact gekregen en hij zei toen dat hij mij met mijn toestemming wel beter wou leren kennen.

We zijn toen op een maandag avond naar Amsterdam gegaan, daar kwam ik er achter dat hij rookt (dat doe ik ook) en blowt (dat doe ik niet, maar wel gedaan). We zijn naar een bar gegaan en hij betaalde al mijn drie wijntjes wat ik al apart vond gezien we elkaar nauwelijks/niet kennen. We gingen weer terug en toen we uitstapte liepen we een stukje en toen werd ik aangevallen met slagroom. Hij maakte namelijk, dacht ik, een grapje over een slagroom gevecht haha. Dus we hebben serieus vier bussen slagroom op elkaar leeg gespoten. Daarna liep hij nog mee naar mijn huis maar hij wou niet weten waar ik woonde want dan zou hij mij gaan stalken… De volgende dag, dinsdagavond, hadden we weer afgesproken en dit keer bij een pleintje vlakbij mijn huis. Toen hebben we ook gewoon rond gelopen en gepraat. Bij het afscheid wou hij mij zoenen maar ik wou dat nog niet.

Afgelopen vrijdag had hij mij uitgenodigd om naar hem toe te komen 's avonds. En ook toen hebben we gewoon gechilld, we gingen kaarten en het was gewoon leuk, gezellig. Die avond hebben we gezoend, en ik ben blijven slapen bij hem, maar we hebben het niet gedaan gezien hij elke dag blowdt en dus niet zo makkelijk kan. Toen we wakker werden vroeg hij ook wanneer ik weer kwam slapen enzo. De volgende dag was ik daar nog gebleven tot half zes… Hij had subway besteld voor het ‘ontbijt/lunch’ want hij zei dat hij geen ontbijtspullen had. Hij zei ook dat hij niet meer met zijn p.n.s kan denken (naar aanleiding van een tv programma dat we keken) nadat ik honderd keer vroeg wat zei je, ik wil het weten. d:
Later ging hij sigaretten halen en liet mij achter in zijn huis. Toen liep ik voorbij de keuken en zag ik pakken met musli staan… Maar hij zei dat hij geen ontbijt had dus dat is best vreemd.

Ik vind hem heel leuk maar hij is heel vaag afentoe met verhalen die hij verteld, hij weet heel veel maar dat kan ook komen door zijn autisme volgensmij. Hij vertelde mij dat hij licht autistisch is, maar tot nu toe weet ik niet hoe ik dat moet zien want ik heb niks gemerkt…
Ook gaat hij volgende week naar valhalla en vroeg mij mee hij zei zelfs nog dat hij een week niet zou blowen dan, en gisteren zei ik als ik niet mee kan wat dan toen zei hij dat maakt niet uit dan zoek ik iemand anders…

Ik weet niet eens meer wat ik nog moet typen. Mijn vriendin heeft hem net ook ontmoet en vind hem wel leuk maar apart. En toen we weg gingen wist ik niet wat ik moest doen omdat ik geen hoogte krijg van hem niet en mezelf ook niet dus ik wou weg lopen en toen trok hij mij naar binnen en zoende hij mij :flushed: En toen gaf ik hem een kus en ging ik en m’n vriendin naar mijn huis…

Maar met de dingen die hij zegt en doet weet ik het niet, ik heb het al niet eens door als iemand met mij flirt laat staan dit hele verhaal…

Ik wacht op jullie reacties xxx

Het enige wat ik nu kan denken na dit verhaal is: wtf.

Het brengen van eten naar mensen het ‘nabrengen’, is niks nieuws aan.

wow jij let echt heel veel op details.

Maar ehm je kent m nog niet zo lang dus wacht het even af?

Gewoon rustig aandoen.

Hee jaa ik wou ook rustig aan doen maar mijn vriendin is er net achter gekomen dat hij op hot or not zit zo’n date app en daar doet hij zich voor met een andere naam en jongere leeftijd. Hij kent haar niet en ging he liken toen hadden ze een match …
Begrijp het niet echt dit is toch niet normaal ? En ja ik onthoud details omdat dat de punten zijn waar ik hem niet kan begrijpen vandaar

Confronteer hem anders met dat hot or not gebeuren. Maargoed, jullie zijn verder ook niet heel serieus geloof ik dus ik denk dat hij denkt dat jullie toch geen relatie hebben en dat hij kan doen wat hij wilt.