ik weet niet wat hij wil EN wat ik moet doen

nou ik zal het kort houden, het komt er op neer dat ik weer een beetje bezig ben met mijn ex, het was uit omdat hij geen gevoelens meer zou hebben. Maar nu is het dus 2 maanden later en hij zei dat hij deze weer wel had. Ik heb deze altijd gehad en wil hem graag terug, alleen ik snap hem niet. Hij smst heel stom terug, soms helemaal niet en dan hoor ik 3 dagen niks. Op msn praten we soms, heel droog en dan gaat hij weer offline. Pas vroeg ik dus om weer af te spreken en hij zei dat hij dat wou, we zouden vandaag afspreken. Hij zei af, hij moest opeens om 3 uur werken (hij werkt in een bar dus ik denk waarom om 3 uur, terwijl hij pas om 5 uur opengaat). Maar ja, dus dan komt hij misschien morgen maar daar heb ik ook grote twijfels over. Wat moet ik met hem doen ?

Laten gaan. Hij is niet geïnteresseerd.

dat is zo moeilijk. want ik ben dus nog echt 100% verliefd. ik wil gewoon dat hij morgen komt…

Ik snap dat het moeilijk is, maar jij wilt toch niet de hele tijd zo behandelt worden?

idd laten gaan,
Als hij echt weer gevoelens voor jou heeft, dan zou die je niet zomaar laten vallen toch?
het is ook niet alles om steeds af te spreken en dat hij dan op het laatste moment afzegt,
Doet alleen maar meer pijn dan er in 1 x een eind aan maken.

laten gaan, het is niet voor niets je ex.

ja nu ik dit zo lees, denk ik inderdaad.
jullie hebben gelijk
dankjewel:wub:

Leuk dat je het inziet : )

Player dat ie is.

laten gaan, fijn dat je het zelf inziet!
makkelijk is het natuurlijk niet, sterkte! ;]

hihi dank jullie wel!
ik zag hem gisteren nog, hij was aan het werk 's avonds, dus ik vraag zo aan die baas : moest hij 3 augustus werken ? en hij zei ook : nee , hij was een keer vrij.
dus hij moet echt normaal gaan doen, want straks komt hij een meisje tegen en dan doet hij hetzelfde. Hij leert zijn lesje nog wel als iemand hem precies hetzelfde aandoet en ik weet dat wanneer hij mij weer ‘leuk vindt’ ik hetzelfde ga doen.