ik weet niet wat hij nu wil ?!?!

Hallo,

ik ben een meisje dat erg onzeker is over zichzelf… ik had een vriendje en dat is uitgemaakt omdat hij me niet meer leuk vond, dat is al ong een half jaar geleden gebeurt, toen hij het uitmaakte vond k m nog erg leuk… hij gaf mij het gevoel alsof hij mij ook weer leuk vond, en opeens was het allemaal weer ineens anders, hij deed vet kortaf tegen me… en dat heeft een hele tijd geduurd. sinds school weer begonnen is zit ik bij hem in de klas, ik fiets altijd samen met hem en een vriend van hem af. we hadden die vriend afgezet en hij ging naar de stad, we stonden daar een tijdje met zn 2e en we hadden gezoend… hij zei dat het verder voor hem niets betekend… hij zei dat ik het aan niemand mocht doorvertellen… Alleen mn allerberste vriendin weet het want ik zat ermee, en vandaag op school deed hij alsof er nooit wat gebeurt is… ik vind hem echt super leuk maar ik weet t gewoon allemaal niet meer echtt, ik hoop dat jullie me kunnen helpenn

xxx dat onzekere meisje :hugs:

Als hij zegt dat die zoen verder niks betekende zal hij dat wel menen. Misschien is het verstandig om zo min mogelijk met hem om te gaan, zodat je een beetje over hem heen kunt komen?

Wel vervelende situatie zeg…

Niet meer intrappen. Ik denk dat hij jou gewoon af en toe wil voor de leuk, maar verder niks. Anders mocht je het echt wel aan iemand anders vertellen. Lekker links laten liggen die gast.

dankjulliee,
k ga mn best doen om hem te vergeten xx

Die gast is jou duidelijk niet waard.

ahww thank you ballerina xx