Ik weet niet of ik wel verliefd ben

.

Hey,

Ik heb anderhalf jaar lang een relatie gehad.
We waren eerste beste vrienden en dat ging na een jaar over in een relatie.
Toen we een jaar samen waren, vervaagden mijn gevoelens steeds meer voor hem en ik had meer vriendschappelijke gevoelens. Ik wou ook niet meer zoenen, seks etc. Na het een halfjaar nog geprobeerd te hebben heb ik het toch uitgemaakt ik ben pas 16 en ik voelde me misschien gewoon nog wat te jong. Hij was de perfecte jongen hij was er altijd voor me. Ik wou graag vrienden blijven en hij ook, we probeerden het alleen hij kon het niet opbrengen omdat hij nog wel verliefd was. En laatst hadden we ruzie en ik heb hem overal geblokkeerd en we praten nu niet meer.

.

Ik herken mezelf heel erg in jou. Ik heb nu ook 1.5 jaar een relatie en de kriebels zijn gewoon minder geworden. Maar ik heb het nog zo vaak leuk met hem, maar ermee zitten is erg vervelend.
Ze zeggen wel dat verliefdheid overgaat in houden van. Alleen het is heel vervelend als die twijfels heel de tijd in je hoofd spoken, maar juist als ik erover nadenk word ik gek.
Ik hou nog super veel van hem en wil hem niet kwijt. Hou je nog van hem?

Geniet van de leuke tijden en probeer twijfels aan de kant te zetten, tenzij je denkt dat je relatie geen kans meer heeft zo.

Ik zou het tegen hem vertellen, dat je twijfelt. Dat had ik met mijn vorige vriend ook. Toen hebben we samen nog geprobeerd om er wat van te maken, maar ik voelde het ook helemaal niet meer. Toen zijn we uit elkaar gegaan en helaas na een tijdje kon hij het niet meer aan om alleen maar vrienden te zijn. Maar bij jou kan het natuurlijk anders zijn! Praat met je vriendje.

.

.

Het is echt niet goed als je iemand niet mist en je niet altijd gelukkig van hem word.
Je vriend moet je juist gelukkig kunnen maken!
Aangezien je eerst ook al twijfelde en er geen verbetering in is gekomen, moet je je toch afvragen of dit is wat je wilt.
Ook al kun je niet zonder hem, het is wel belangrijk dat hij de gene is waarmee je een leuke toekomst ziet.