Ik weet niet of ik verliefd ben

-

dat uitlachen moet je je helemaal geen zorgen om maken, als je verliefd bent maakt dat toch helemaal niet uit wat anderen ervan vinden?
Jee merkt vanzelf wel wanneer je verliefd bent;]
bv. als je constant aan hem denkt, alleen maar bij hem wil zijn, kriebels krijgt wanneer je hem ziet,…

over dat uitlachen moet je echt niet nadenken, maar misschien wil je m knuffelen uit medelijden weetjewel? , praat met hem en kijk of je dan wat bijzonders voelt ofzo dan kom je dr vanzelf wel achter of je m echt leuk vind of niet

Er zijn tests hiervoor
maarja, je kan gewoon bij jezelf afvragen:
vind je hem ECHT leuk? of wil je hem alleen uit medelijden/troost knuffelen?

als je verliefd bent dan ben je meestal heel verlegen als hij in de buurt is of heel druk je kan iig niet normaal met hem staan praten… je krijgt kriebels in je buik en je word zenuwachtig als je hem ziet en als hij je aanraakt… maarja je merkt het vanzelf wel als je verliefd bent =]

als je het niet weet, ben je het waarschijnlijk ook niet.

ja, dat denk ik ook. want ik krijg echt heeel snel medelijden met iedereen ;s

ik denk gwn dat het een klein verliefdheidje is
maar het kan meer worde als jij het wil, en da maakt ni uit wa de andere denke!

Echt toevallig, ik val ook op een jongen die eigenlijk de ‘nerd’ vd klas is, en nu toevallig kom ik heel veel topics tegen die zo op hem van toepassing zijn, bv. die over dat meisje dat een jongen leuk vind die niet zo knap is, en die topic over ‘lelijke kleding’ =P Híj (T.) is echt superlief, en ik vind hem echt leuk denk ik, maar k weet zeker dat mijn vriendinnen mij niet serieus gaan nemen als ik dat zeg <_<
Daarom probeer ik het nu nog ff geheim te houden.
Maar k wil wel heel graag een keer met hem afspreken.
Tip voor jou: je moet er gewoon doorheen kijken, ik denk zeker wel dat jij hem leuk vindt. Je kan het gewoon altijd proberen toch, en je vrienden en klasgenoten hoeven het niet eens te weten?
Ga gewoon gezellig met hem praten, en anders op msn.
Succes!

Dat bedoel ik ja :wink:

ogod, heb ook zoiets.
maar bij jou, moet je gewoon denken, hoevaak denk je aan hem?
als het vaak is, dan vind je hem misschien wel leuk enzo. ;]
ik weet gewoon niet wat ik van 2 jongens uit mijn nieuwe klas moet denken.
de ene zegt niks en de andere is een l/l. ><’
njaa. ik krijg toch niemand. :‘p nooit gehad, krijg er ook geen. x__x’